با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان

رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

دوره 2، شماره 6 ، آذر 1395، ، صفحه 27-44

چکیده
  مقدمه: مطالعه حاضر با هدف نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش­آموزان انجام شد. روش: جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه­ی دانش­آموزان پسر دوره متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 96-1395 تشکیل می­دادند که از این جامعه با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی خوشه­ای، نمونه­ای به حجم 353 نفر انتخاب شده و موردبررسی ...  بیشتر