با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی

فرزانه مومنی؛ مختار ملک پور؛ احمد عابدی؛ سالار فرامرزی

دوره 4، شماره 12 ، خرداد 1397، ، صفحه 153-174

چکیده
  مقدمه: در پژوهش حاضر، مقایسه اثربخشی مداخلات عصب­روان­شناختی و روش دیویس برعملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان پایة اول و دوم ابتدایی مورد بررسی قرار گرفت. روش: طرح پژوهش آزمایشی و از نوع پیش­آزمون – پس­آزمون – پیگیری با گروه کنترل است. جامعة آماری پژوهش شامل تمامی دانش­آموزان نارسا­خوان پایه اول و دوم ابتدایی است ...  بیشتر