با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی مداخلات توانبخشی شناختی مغز بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش‌فعالی

امیر دانا؛ امیر شمس

دوره 5، شماره 18 ، آذر 1398، ، صفحه 131-140

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.46249.1440

چکیده
  مقدمه: اختلال نقص توجه و بیش­فعالی به عنوان یکی از شایع­ترین اختلالات رشدی-عصب­شناختی در کودکان است. هدف از انجام این تحقیق بررسی تأثیر مداخلات شناختی مغز بر کارکردهای اجرایی در کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش­فعالی است. روش: روش اجرای این تحقیق از نوع نیمه­تجربی و از لحاظ هدف کاربردی است که با استفاده از طرح پیش­آزمون-پس­آزمون ...  بیشتر