با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی

مسلم کرد تمینی؛ زبیر صمیمی؛ سمیه رامش

دوره 1، شماره 3 ، اسفند 1394، ، صفحه 7-20

چکیده
  مقدمه: با توجه به مشکلات فراوانی که افراد مبتلا به وسواس در زمینه بازداری مواجهه هستند، لزوم توجه بیشتر به روش‌های درمانی جدید برای بهبود بازداری را در این اختلال برجسته می‌نماید. لذا پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی انجام گرفت. روش: بدین منظور در یک پژوهش ...  بیشتر