با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا

محمد محمودی میمند؛ علی اصغر عیوضی حشمت؛ علیرضا آقایوسفی؛ زهرا استادیان خانی

دوره 3، شماره 9 ، شهریور 1396، ، صفحه 87-102

چکیده
  مقدمه: هدف اصلی پژوهش حاضر مطالعه تأثیر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری برحسب شکل و رنگ بر موج آلفا است. برای انجام تحقیق چهار مجموعه تصاویر با اشکال (گِرد و تیز) و با رنگ‌های (سرد و گرم) برای محصولات بیسکویت و پاستا طراحی گردید. با استفاده از دستگاه QEEG، امواج الکتریکی باند آلفای افراد با نمایش تصاویر چهارگانه ثبت گردید. سپس از افراد خواسته ...  بیشتر