با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی

حسن غریبی؛ زلیخا قلی زاده؛ عیسی حکمتی

دوره 1، شماره 3 ، اسفند 1394، ، صفحه 21-37

چکیده
  مقدمه: هدف مطالعه حاضر بررسی تأثیر آموزش خود تعلیمی کلامی بر کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی بود. روش: بدین منظور 40 کودک مبتلا به این اختلال، از بین مراجعین مراکز روان‌شناختی شهر سنندج به‌صورت هدفمند انتخاب شده و به‌صورت تصادفی در دو گروه آزمایش و گروه کنترل جایگزین شدند. گروه آزمایش 12 جلسه آموزش خود تعلیمی ...  بیشتر