با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی

یزدان موحدی؛ سعید کاوه

دوره 4، شماره 15 ، اسفند 1397، ، صفحه 9-20

https://doi.org/10.30473/clpsy.2019.42561.1371

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضر با هدف بررسی میزان تاثیر اثر قانون نقش و زمینه در نظریه گشتالت بر ادراک محصول انجام شد. روش: مطالعه حاضر از نوع علی - مقایسه ای بود. جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دانشجویان پسر دانشگاه هنر اسلامی تبریز در سالتحصیلی 1397 بودند. ابتدا به صورت تصادفی ساده از افرادی که واجد شرایط آزمایش بودند 30 نفر انتخاب شد، سپس یک کلیپ ویدیوئی ...  بیشتر