با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی

رامین حبیبی کلیبر؛ جعفر بهادری خسروشاهی

دوره 5، شماره 17 ، شهریور 1398، ، صفحه 89-108

https://doi.org/10.30473/clpsy.2019.45313.1426

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، مطالعه اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌ای بر شناخت اجتماعی، کنترل مهاری و اجتناب شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی است. روش: این پژوهش به شیوه نیمه آزمایشی از نوع طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش‌آموزان پسر دارای اختلال ریاضی پایه ششم ناحیه یک شهر تبریز ...  بیشتر