با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی‌پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص

حسین اکبری فر؛ احمد احمدی؛ روح الله فتح آبادی؛ حامد صالحی

دوره 5، شماره 19 ، بهمن 1398، ، صفحه 41-52

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.50696.1497

چکیده
  هدف این پژوهش مطالعه اثربخشی توانبخشی شناختی مغز بر سرعت پردازش اطلاعات و دوره بی­پاسخی روانشناختی در کودکان با اختلال یادگیری خاص است. روش: پژوهش حاضر از نوع نیمه­ تجربی است که با طرح           پیش ­آزمون ._ پس­آزمون همراه با گروه گواه انجام شد. 24 نفر از کودکان مبتلاء به اختلال یادگیری خاص شهرستان اهواز ...  بیشتر