با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی

ساناز زارع نژاد؛ سکینه سلطانی کوهبنانی؛ سمیه زارع نژاد

دوره 6، شماره 21 ، شهریور 1399، ، صفحه 47-66

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.47676.1453

چکیده
  مقدمه: یکی از شایع­ ترین اختلالات یادگیری نارساخوانی است. هدف پژوهش حاضر بررسی اثربخشی نوروفیدبک بر نقایص شناختی و ادراک دیداری حرکتی دانش ­آموزان نارساخوان است. روش: پژوهش حاضر شبه­ آزمایشی از نوع     پیش­ آزمون – پس­ آزمون با گروه کنترل است. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل دانش­ آموزان 8 تا 11 ساله دارای اختلال نارساخوانی ...  بیشتر