با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی

آمنه اورکی؛ ناهید شتاب بوشهری؛ رسول عابدان زاده

دوره 2، شماره 5 ، شهریور 1395، ، صفحه 97-110

چکیده
  مقدمه: بازخورد هنجاری شامل اطلاعاتی است که می­تواند یادگیری و اجرای مهارت را تحت تأثیر قرار دهد. هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش­آموزان دختر کم­توان ذهنی است. روش: در این مطالعه نیمه تجربی، به‌صورت نمونه­گیری در دسترس 42 دانش­آموز که ازلحاظ بهرۀ هوشی در یک سطح قرار داشتند انتخاب ...  بیشتر