با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

ا

  • احمدی، اسماعیل تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]

  • ارجمندنیا، علی اکبر مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • اسبقی، الهام مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • اسبقی، مونا مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • استکی، مهناز آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

  • اشرف پور نوایی، سعید تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

  • اصغری، الهام تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]

  • البوغبیش، سعید بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • ایوانی، نازیلا اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

  • اورکی، آمنه تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • اورکی، محمد بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • اورکی، محمد مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]

ب

  • باباپورخیرالدین، جلیل تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]

  • بداقی، الهه بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • بداقی، الهه فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

  • بهادری خسروشاهی، جعفر نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]

پ

  • پارسایی، سجاد نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • پورمجیدی، علی مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]

ت

  • تهرانی، نپتون مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]

ج

  • جابری مقدم، علی اکبر تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

  • جلیلوند، محمد تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

  • جوانمرد، غلامحسین مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

  • جولائیها، سکینه اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

ح

  • حاتمی شاه میر، الهام تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

  • حبیبی کلیبر، رامین نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]

  • حسنی، جعفر بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • حسنی، جعفر فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

  • حسین خانزاده، عباسعلی تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

  • حسن زاده پشنگ، سمیرا مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]

د

  • دانشفر، افخم بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • درتاج، افسانه بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • دوستان، محمدرضا تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • دوستان، محمدرضا تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپ‌دست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]

ر

  • رحمانیان، مهدیه مقایسه اثربخشی موسیقی‌درمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]

  • رحمانیان، مهدیه مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • رستمی فر، رها تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

  • رضایی منش، سمیه تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • رنجبران، رضا اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

ز

  • زارع، حسین سبک‌های تصمیم‌گیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]

  • زمانی، مریم مقایسه اثربخشی موسیقی‌درمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]

س

  • سروریان، زهرا مقایسه اثربخشی موسیقی‌درمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]

  • سلامی، فاطمه آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

ش

  • شاهسوند بغدادی، طیبه بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • شتاب بوشهری، ناهید نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • شتاب بوشهری، ناهید تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • شتاب بوشهری، ناهید تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • شتاب بوشهری، ناهید بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • شجاعی، فهیمه بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]

  • شجاعی، معصومه نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • شیرزاد، الهام تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

  • شفیع نیا، پروانه تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • شهبازی، مهدی تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

ص

  • صابری، افشین مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]

ط

  • طاهر، محبوبه تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

  • طهماسبی بروجنی، شهزاد تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

ع

  • عابدان زاده، رسول تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

  • عابدان زاده، رسول نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • عابدان زاده، رسول تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • عابدان زاده، رسول بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • عامری، حیات بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

  • عبیری، فروغ مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

  • عشایری، حسن بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

  • عشایری، حسن آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

  • علی پور، احمد مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]

  • علی پور، فرشید بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • علیپور، احمد اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

غ

  • غلامپور، حدیث تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپ‌دست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]

ف

  • فرزاد، ولی اله آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

ک

  • کوچک انتظار، رویا آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

گ

  • گلزاری، میترا بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]

  • گلفام، ارسلان بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

ل

  • لطیف زنجانی، مونا تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

م

  • مالمیر، طیبه بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]

  • محمدی، سید یونس بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]

  • محمدی، سید یونس مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]

  • محمدی قره‌قوزلو، رقیه سبک‌های تصمیم‌گیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]

  • محمود علیلو، مجید بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]

  • مرادی، علیرضا بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • مرادی، علیرضا فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

  • میرمهدی، سید رضا بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]

  • مهدی زاده، آتوسا بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • موسی نژاد جدی، الناز بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]

ن

  • نرماشیری، عبدالواحد سوگیری ادراکی ـ شناختی مرتبط با باور فرا طبیعی: بررسی مقایسه‌ای در گروه‌های برتری جانبی مغزی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 79-92]

  • نظری، محمدعلی بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]

  • نظری، محمدعلی تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]

ه

  • هیلاوی نیسی، منصور تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

ی

  • یارمند، هانیه بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]