با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آزمون n-back تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]

  • آزمون دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]

  • آموزش امواج مغزی آلفا/تتا و تتاSMR/ مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • آموزش حافظه کاری هیجانی اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]

  • آموزش خود تعلیمی کلامی اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

ا

  • اختلال افسردگی مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]

  • اختلال بیش فعالی اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]

  • اختلال نقص‌توجه بیش فعالی اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پس‌خوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]

  • اختلال نقص‌توجه/ بیش‌‌فعالی اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]

  • اختلال وسواس فکری-عملی تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]

  • اسکیزوفرنی مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]

  • اعتیاد نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • القای تجارب هیجانی بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

  • انتقال اطلاعات مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]

  • انتقال اطلاعات بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

ب

  • بازی بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

  • بازداری اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]

  • بازداری اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

  • بیش فعالی ـ نقص توجه تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

پ

  • پرتاب دارت مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • پرخاشگری اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پس‌خوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]

ت

  • تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]

  • تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • تغییر آمایه اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

  • تکانش گری نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • تلقینات هیپنوتیزمی مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]

  • تمرینات بازتوانی شناختی مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]

  • توانایی‌های شناختی تفاوت‌های فردی در توانایی‌های شناختی و سبک‌های عاطفی با توجه به گرایش‌های شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]

  • توان‌بخشی شناختی اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]

چ

  • چپ‌دستی مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

ح

  • حافظه فعال بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

  • حافظه فعال تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • حافظه کاری اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]

  • حافظه کاری تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]

خ

  • خلاقیت مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

د

  • دانش‌آموزان دبستانی مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]

  • درجاماندگی اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

  • دست برتری مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

  • دست‌برتری رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • دستگاه ترسیم در آینه مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]

  • دوسو توان مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

ر

  • راست‌دستی مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

س

  • سبک‌های تصمیم‌گیری رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • سبک‌های عاطفی تفاوت‌های فردی در توانایی‌های شناختی و سبک‌های عاطفی با توجه به گرایش‌های شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]

  • سرعت یادگیری مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]

  • سرعت یادگیری بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

  • سیستم بازداری رفتاری (BIS) رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • سیستم فعال‌سازی رفتاری (BAS) رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • سیستم‌های مغزی رفتاری نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • سطح تحصیلات تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]

ش

  • شخصیت شامگاهی تفاوت‌های فردی در توانایی‌های شناختی و سبک‌های عاطفی با توجه به گرایش‌های شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]

  • شخصیت صبحگاهی تفاوت‌های فردی در توانایی‌های شناختی و سبک‌های عاطفی با توجه به گرایش‌های شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]

ط

  • طیف افسردگی بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

ع

  • عصب روانشناسی مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]

  • عملکرد توجه بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

ف

  • فراگیری موسیقی مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]

ک

  • کارکردهای اجرایی مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]

  • کارکردهای اجرایی مغز اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]

  • کارکردهای شناختی مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]

  • کارکردهای شناختی اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

  • کمبود توجه اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]

ل

  • لوب فرونتال مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]

م

  • مشهد مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]

  • مواد محرک نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

ن

  • نظم جویی شناختی هیجان نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • نقش واسطه‌ای نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • نقص توجه – بیش‌فعالی اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

  • نیمکره‌های مغز مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]

  • نیمکره‌های مغز بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

  • نوروبیوفیدبک تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]

  • نوروفیدبک تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • نوروفیدبک مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • نوروفیدبک تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]

  • نوروفیدبک اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پس‌خوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]

و

  • وسواس فکری ـ عملی اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]

  • وضعیت پرتاب توپ بسکتبال مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]

  • ولع مصرف نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

ی

  • یکپارچه‌سازی حسی اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]