با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آماده‌سازی تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • آموزش تلفیقی آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

ا

  • اختلال یادگیری خاص بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]

  • اختلال اعتیاد فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

  • اختلال بیش-فعالی همراه با نقص توجه بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]

  • اختلال پرخوری فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

  • اختلال دوقطبی نوع یک مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]

  • اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • اختلال نشانه‌های جسمانی مقایسه اثربخشی موسیقی‌درمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]

  • ارتباط کارکردی بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]

  • استرس بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • اسکیزوفرنی مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]

  • اضطراب بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]

  • اضطراب بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • اضطراب امتحان نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]

  • افسردگی بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • افسردگی بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • الکتروآنسفالوگرافی تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

  • الکسی تایمیا سبک‌های تصمیم‌گیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]

  • الگوی دیداری تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

  • الگوی شنیداری تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

  • امواج مغزی تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]

  • انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]

ب

  • بازتوانی شناختی مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • بازخورد هنجاری تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

  • بازخورد هنجاری مثبت تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • بازخورد هنجاری واقعی تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • باورهای فرا طبیعی ـ نیمکره‌های مغزی ـ سوگیری ادراکی ـ شناختی سوگیری ادراکی ـ شناختی مرتبط با باور فرا طبیعی: بررسی مقایسه‌ای در گروه‌های برتری جانبی مغزی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 79-92]

پ

  • پرتاب از بالای شانه تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

  • پرخوری روانی مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

  • پردازش هم‌زمان تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

ت

  • تقلید حرکات قصدمند بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

  • تقلید کلامی بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

  • تکانشگری مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • تکلیف دوگانه تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

  • تکلیف دوگانه بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • تمرین ذهنی نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

  • توجه بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • توجه انتخابی نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]

  • توجه انتخابی بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

ج

  • جرئت ورزی بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]

  • جنسیت اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

چ

  • چالش شناختی تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]

ح

  • حافظه یادآوری مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

  • حافظه آشکار مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

  • حافظه بازشناسی مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]

  • حافظه کاری نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]

خ

  • خود کارآمدی تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

د

  • دانش‌آموز تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

  • دانشجویان سبک‌های تصمیم‌گیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]

  • دریبل بسکتبال نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • درخودماندگی (اوتیسم) بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

  • دردهای شکمی روان‌تنی مزمن بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • درمان نوروفیدبک بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشت‌زدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]

  • دست برتری اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

  • دست برتری تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • دست برتری تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپ‌دست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]

  • دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]

ز

  • زمان واکنش تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • زمان واکنش بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بی‌پاسخی روان‌شناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]

  • زمان واکنش انتخابی تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • زمان واکنش ساده تأثیر آماده‌سازی زمانی و دست برتری بر کنش‌وری عصب ـ روان‌شناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]

  • زنان بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

س

  • سبک‌های تصمیم‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]

  • سرعت یادگیری مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]

  • سرعت تصویرسازی نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • سیستم نورون‌های آینه‌ای بررسی تأثیر تحریک سیستم نورون‌های آینه‌ای بر رشد مهارت‌ درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسی‌زبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]

  • سیستم‌های مغزی رفتاری فعالیت سیستم‌های مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]

  • سوءمصرف مواد مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]

ش

  • شایستگی ادراک شده تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراک‌شده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]

  • شنود هیجانی تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

ع

  • عادت های شمارش اعداد با انگشتان اثر دست برتری و تفاوت‌های جنسیتی در عادت‌های شمارش اعداد با انگشتان دانش‌آموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]

  • عملکرد خواندن تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

  • عملکردهای شناختی نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانش‌آموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]

ک

  • کارکرد اجرایی مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمون‌های نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]

  • کارکردهای اجرایی بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

  • کارکردهای اجرایی آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

  • کم‌توان ذهنی تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانش‌آموزان دختر کم‌توان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]

  • کنش‌های اجرایی تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

م

  • مادر محور آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

  • مهارت‌های عصب روان‌شناختی بررسی و مقایسه نیمرخ مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانش‌آموزان با نقص توجه ـ بیش‌فعالی و دانش‌آموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]

  • موج دلتا تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپ‌دست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]

  • موج گاما تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپ‌دست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]

  • موسیقی‌درمانی مقایسه اثربخشی موسیقی‌درمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]

  • مولتیپل اسکلروزیس بررسی مقایسه‌ای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به ام‌اس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]

ن

  • نارساخوانی تأثیر توان‌بخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کنش‌های اجرایی و عملکرد خواندن دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]

  • نشانگان اختلال کمبود توجه/بیش‌فعالی آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]

  • نوروبایوفیدبک. میگرن مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی موسیقی‌درمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]

  • نوروفیدبک بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روان‌تنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]

  • نوروفیدبک بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]

  • نوروفیدبک مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]

  • نورون‌های آینه‌ای نقش نورون‌های آینه‌ای در سرعت‌های مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]

  • نورون‌های آینه‌ای تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

و

ه

  • هماهنگی دودستی تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپ‌دست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]

  • هم‌نوسانی بررسی اثربخشی اصلاح هم‌نوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واج‌شناختی و حافظه فعال واج‌شناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]

ی

  • یادگیری مشاهده-ای تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون‌های آینه‌ای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]

  • یکپارچگی حسی آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیش‌فعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]