با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
عصب روانشناسی
تأثیر بازی‌های واقعیت مجازی و حرکتی بر حافظه کاری و عملکرد تعادلی شناختی – حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی

فرزاد ملکی؛ مهین کاظمی اصل؛ فرزانه ترابی

دوره 10، شماره 38 ، آبان 1403

https://doi.org/10.30473/clpsy.2025.73238.1768

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی تأثیر بازی‌های واقعیت مجازی و حرکتی بر حافظه کاری و عملکرد تعادلی شناختی – حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی بود. جامعه آماری شامل کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی شهرستان نورآباد بود که از بین آن‌ها 36 نفر(12 نفر گروه واقعیت مجازی ، 12 نفر گروه حرکتی ، 12 نفر گروه کنترل) به صورت ...  بیشتر