با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازی‌های شناختی بر عملکرد مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان نارساخوان

نجمه دهقان؛ سالار فرامرزی؛ محمدعلی نادی؛ مژگان عارفی

دوره 3، شماره 9 ، شهریور 1396، ، صفحه 67-86

چکیده
  مقدمه: علوم اعصاب شناختی و خواندن ارتباط بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند. با نگاهی به چالش‌های عصب‌شناختی نارساخوانی و مزایای کارکرد شناختی و عصب روان‌شناختی بازی هدف کلی پژوهش اثربخشی بسته آموزشی بازی‌های شناختی بر مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان نارساخوان بود. روش: طرح پژوهش از نوع نیمه تجربی با پیش‌آزمون و پس‌آزمون و ...  بیشتر