با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی

سیما عیوضی؛ کامران یزدانبخش؛ آسیه مرادی

دوره 4، شماره 14 ، آذر 1397، ، صفحه 9-22

https://doi.org/10.30473/clpsy.2018.41327.1350

چکیده
  مقدمه: در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/بیش­فعالی، نقص­هایی در کارکردهای اجرایی دیده می­شود. مطالعه حاضر با هدف سنجش اثربخشی توانبخشی شناختی در بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه /بیش فعالی اجراشد.روش­: روش مطالعه­ حاضر از نوع نیمه­آزمایشی است که با طرح پیش­آزمون و پس­آزمون با ...  بیشتر