زاده محمدی، ع (1381). «کاربردهای موسیقی درمانی در روانپزشکی، پزشکی و روانشناسی». تهران، انتشارات اسرار دانش.##شهیم، س (1371). «هنجاریابی آزمون وکسلر کودکان در شیراز». مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 7(14 و 13)، 153ـ122.##شهیم، س (1364). «انطباق و هنجاریابی آزمون هوش کودکان وکسلر». شیراز: انتشارات دانشگاه شیراز.##عابدی، ا.؛ ملک پور، م.؛ مولوی، ح.؛ عریضی، ح. ر. و امیری، ش (1387). «مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان خردسال با ناتوانیهای یادگیری عصب روانشناختی / تحولی و عادی پیش از دبستان». فصلنامه علمی ـ پژوهشی حیطه کودکان استثنایی، 27، 1ـ 18.##عریضی، ح. ر.؛، عبادی، ا. و تاجی، م (1384). «رابطه میان توانایی شمارش، توجه بینایی، درک شنوایی و دانش فرا شناختی با شایستگی ریاضی در کودکان پیشدبستان شهر اصفهان». فصلنامه نوآوریهای آموزشی، 12. 133ـ147.##علیزاده، ح (1384). «رابطه کارکردهای اجرایی عصبی ـ شناختی با اختلالهای رشدی». فصلنامه تازههای علوم شناختی، 4. 34 ـ 46.##کمپل، دان (1380). اعجاز موسیقی. ترجمه بهزاد. منیژه. تهران. نشر محمد.##
Gardiner, M.F.; Fox, A.; Knowles, F. & Jeffrey, D. (1996). "Learning improved by arts training". Nature 381: 254.##Garratt, L. C. & Kelly, T. P. (2008)." To what extent does bilingualism affect children, performance on the NEPSY?" Child Neuropsychology, 14, 71-81.##Hebb, D. O. (1947). "The effects of early experience on problem solving at maturity". American Psychologist, 2, 306–307.##Ho. Y. C.; Cheung M. C. & chan. A.S. (2003). "Music training improves verbal not visual memory: cross - sectional and longitudinal explorations in children". Neuropsychology. 17:439-450.##Korkman, M.; Kirk, U. & Kemp, S. (1998). "NEPSY: A developmentol neuropsychological assessment. San Antonio, TX". The psychological corporation.##Lee. M.; Skoe E.; Kraus N. & Ashley R. (2009). "Selective subcortical enhancement of musical intevals in musicians". Journal of neuroscience, 29:5832-5840.##Leng, X. & Shaw, G.L. (1991). "Toward a neural theory of higher brain function using music as a window". Concepts in Neuroscience 2: 229- 258.##Moreno. S.; Bialystok. E.; Barae. R.; schellenberg. E.; Cepeda. N. J. & Chou. T. (2011). "Short - term music training enhances verbal intelligence and executive function". Psychological science 22: 1425-1433.##Penhune. V. B. (2011). "Sensitive periods in human development: Evidence from musical training". Cortex, 47:1126-1137.##Schellenberg E. G. (2011). "Music lessons and intelligence: Reply to commentaries". British journal of psychology. 102:309-312.##Schmitt, A. J. & Wodrich, D. L. (2004). "Validation of a developmental neuropsychological assessment (NEPSY) through comparison of neurological, scholastic concerns, and control groups". Archives of Clinical Neuropsychology, 19, 1077-1093.##Schulze k.; Mueller k. & Koelsch. S. (2011). "Neural Correlates of strategy use during auditory working memory in musicians and non – musicians". European journal of neuroscience, 33: 189-196.##Wechsler, D. (2003b). "WISC-IV: technical and interpretation manual". San Antonio: The Psychological Corporation.##