اشمیت، آر.ای و لی، تیموتی لی (2005). یادگیری و کنترل حرکتی. ترجمه: رسول حمایتطلب و عبدالله قاسمی. تهران: علم و حرکت.
البوغبیش، س (1395). «مقایسه اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی بین جوانان و سالمندان». پایاننامه کارشناسی ارشد رفتار حرکتی. دانشگاه شهید چمران.
باقرزاده،؛ شیخ،؛ شهبازی و طهماسبی. (1386). یادگیری و کنترل حرکتی نظریهها و مفاهیم. تهران: بامداد کتاب.
فارسی، ع.ر.؛ عبدلی، ب. و کاویانی، م (1390).
«مقایسۀ تأثیر بار توجهی شناختی و شناختی حرکتی بر اجرای تکلیف هماهنگی دو دستی». رشد و یادگیری حرکتی، شماره 7، ص 55-43.
مگیل، ریچارد ای (2001). یادگیری حرکتی (مفاهیم و کاربردها). ترجمه: محمدکاظم واعظ موسوی و معصومه شجاعی. (1380). تهران: بامداد کتاب.
نارمنجی، ف (1394). «اثر نوع تمرین و پیچیدگی محرک اول بر دوره بیپاسخی روانشناختی اجتماعی». پایاننامه کارشناسی ارشد رفتار حرکتی. دانشگاه الزهرا.
Fischer, R. & Plessow, F. (2015). "Efficient multitasking: parallel versus serial processing of multiple tasks". Frontiers in Psychology. Review. Volume 6, Article 1366.
Glass, J.; Schumacher, E.; Lauber, E.; Zurbriggen, E.; Gmeindl, L.; Kieras, D. & Meyer, D. E. (2000). "Aging and the psychological refractory period: Task-coordination strategies in young and old adults". Psychology and Aging, 15(4), 571.
Göthe, K.; Oberauer, K. & Kliegl, R. (2016). "Eliminating dual-task costs by minimizing crosstalk between tasks: The role of modality and feature pairings". Cognition, 150, 92-108.
Göthe, K.; Oberauer, K. & Kliegl, R. (2007). "Age differences in dual-task performance after practice". Psychology and Aging. 22(3), 596.
Gottsdanker, R. & Stelmach, G. E. (1971). "The persistence of psychological refractoriness. Journal of Motor Behavior. 3(4), 301-312.
Hazeltine, E.; Teague, D. & Ivry, R. B. (2002). "Simultaneous dual-task performance reveals parallel response selection after practice". Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, 28(3), 527.
Hongwei, G.; Koceja, D.; Surburg, P. & Morris, H. (2005). "Fractionated Reaction Time Using The Psychological Refractory Period Paradigm". Doctoral Dissertation, Indiana University, Bloomington.
Kahneman, D. (1973). "Attention and effort". Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall.
Karlin, L. & Kestenbaum, R. (1968). "Effects of number of alternatives on the psychological refractory period". The Quarterly journal of experimental psychology, 20(2), 167-178.
Kosinski, R. J. (2008). "A literature review on reaction time". Clemson University, 10.
McLeod, P. (1977). "A dual task response modality effect: Support for multiprocessor models of attention". The Quarterly Journal of Experimental Psychology, 29(4), 651-667.
Pashler, H. (1984). "Processing stages in overlapping tasks: evidence for a central bottleneck". Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, 10(3), 358.
Pashler, H. (2000). "Task switching and multitask performance in Attention and Performance". Control of Mental Processes, eds S. Monsell, and J. Driver Cambridge, MA: MIT Press.
Ramos-Goicoa, M.; Galdo-Álvarez, S.; Díaz, F. & Zurrón, M. (2016). "Effect of Normal Aging and of Mild Cognitive Impairment on Event-Related Potentials to a Stroop Color-Word Task". Journal of Alzheimer's Disease, 1-15.
Ruthruff, E.; Johnston, J. & Van Selst, M. (2001). "Why practice reduces dual-task interference". Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, 27(1), 3.
Sangals, J.; Rob, L. & Sommer, W. (2004). "Time pressure effects on information processing in overlapping tasks: Evidence from the lateralized readiness potential". Acta psychologica, 117(3), 275-294.
Strobach, T.; Schütz, A. & Schuber, T. (2015). "On the importance of Task 1 and error performance measures in PRP dual-task studies". Frontiers in Psychology. Mini Review. Volume 6, Article 403.
Tombu, M. & Jolicœur, P. (2002). "All-or-none bottleneck versus capacity sharing accounts of the psychological refractory period phenomenon". Psychological Research, 66(4), 274-286.
Van Selst, M. Ruthruff, E. & Johnston, J. C. (1999). "Can practice eliminate the psychological refractory period effect"? Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, 25(5), 1268.