ابوالقاسمی، ع.؛ برزگر، س.؛ رستم اوغلی، ز (1392). «اثربخشی آموزش یادگیری خودتنظیمی بر خودکارآمدی و رضایت از زندگی در دانشآموزان دارای اختلال ریاضی». مجله ناتوانیهای یادگیری، سال چهارم، شماره 2.
جانه، م.؛ ابراهیمی قوام، ص.؛ علیزاده، ح (1391). «بررسی کارکردهای اجرایی استدلال، برنامهریزی، سازماندهی و حافظه کاری در دانشآموزان با و بدون اختلال ریاضی در مقطع ابتدایی شهر تهران». مجله روانشناسی افراد استثنایی، سال دوم، شماره 5.
خدامی، ن.؛ عابدی، ا.؛ آتش پور، ح (1389). «اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی». مجله یافتههای نو در روانشناسی، سال پنجم، شماره 17.
زارع، ح.؛ فرزاد، و.؛ علیپور، ا.؛ ناظر، م (1391). «تأثیر آموزش شکلدهی توجه بر تقویت توجه راندگان حادثه دیده». مجله تازههای علوم شناختی، سال چهاردهم، شماره 2.
قربانی، ز.؛ حسین خانزاده، ع.؛ خسروجاوید، م (1393). «اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی بر کاهش اختلالات رفتاری در دانشآموزان نارساخوان». مجله کودکان استثنایی، سال چهاردهم، شماره 2.
نظری، م.ع.؛ دادخواه، م.؛ هاشمی، ت (1394). «اثربخشی توانبخشی شناختی بر خطاهای املای دانشآموزان با نارسانویسی». مجله پژوهش در علوم توانبخشی، سال یازدهم، شماره 1.
نریمانی، م.؛ سلیمانی، ا.؛ تبریزچی، ن (1394). «بررسی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود نگهداری توجه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانشآموزان دارای اختلال ADHD». مجله روانشناسی مدرسه، دوره چهارم، شماره 2.
محمدی اسماعیل، ا.؛ هومن، ح.ع (1382). «انطباق و هنجاریابی آزمون ریاضی ایران کی مت». مجله پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، سال دوم، شماره 4.
American Psychiatric Association. (2013). Diagnostic and statistical manual of mental disorder; Fifth Edition. President Dilip. Jeste, M.D.
Arns, M., Drinkenburg, W. & Kenemans, J.L. (2008). "The effects QEEG Informed Neurofeedback in ADHD: An Open-Label Pilot Study". Journal of Applied Psychophysiology Biofeedback; 37(3): 171- 180.
Baddeley, A. (2000). "The episodic buffer: a new component of working memory"? Journal of Cognitive Social; 4 (1):417-23.
Bakker, D.J. (2006). "Treatment of Developmental dyslexia: A Review". Pediatric Rehabilitation, in press.
Barkley, R.A. (1997). Attention- Deficit/ Hyperactivity Disorder. A Handbook for diagnosis and treatment. Newyork: Guilford press; 12(3): 145-150.
Barkley, R.A. (1997). ADHD and nature of self-control. NewYork: Guilford Press.
Barlow, D.H. & Durand, M.V. (2014). Abnormal Psychology: an integrative approach, seventh edition.
Berryhill, M. (2008). Visual memory and brain. Retrieved from http: // www. Visionsciences.org/ symposia 2008-4htm.
Buchan, B.D. (2009). The classification of reading disability subtypes and the efficacy of hemisphere specific stimulation.
Bull, A. & Screrif, Y. (2001). "Goaldirected upper limb movments by children and without DCD: A window into perceptuo-motor dysfunction"? Phisiotherapy international journal, 9 (3), 1-12.
Casey, J. (2001). "A model to guide the conceptualization, assessment, and diagnosis of nonverbal learning disorder". Canadian Journal of School Psychology; 27 (1): 35–57.
Dahlin k. (2011). "Effect of working memory training on reading in children with special needs". Read and Write: 24(1): 79-91.
DuPaul, G.J., McGoey, K.E., Eckert, T.L. & VanBrakle, J. (2001). "Preschool children with attention-deficit/ hyperactivity disorder: Impairments in behavioral, social, and school functioning". Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry, 40(5), 508-515.
Enger, P.M.J., Heloisa Dos Santos, F. & Gathercole, S.E. (2008). "Are working memory measures free of socio-economic influence"? Journal of Speech. Language and Hearing Research; 51(9): 1580–1587.
Garsia, V.L., Pereira, L.D. & Fukuda, Y. (2007). "Selective attention: psi performance in children with learning disabilities". Brazil Journal Otorrinolaringol, 73(3), 404-11.
Gatian, A. & Garolera, M. (2012). "Efficacy of an adjunctive computer based cognitive impairment and Alzheimers disease: a single blind randomized clinical trial". The Journal of Geriatric Psychiatry; 15 (2): 28-35.
Ghanaii, A. (2008). "Effect of sports rhythmic movment training on memoirs' neuropsychological function in students with learning disabilities [dissertation] ". Tabriz: Tabriz University.
Hadassah Medical Organization. (2011). The Efficacy of Computerized Cognitive Training in Adults With ADHD: Change in ADHD Symptoms, Executive Functions and Quality of Life Following Three Months of Training, NCT00843141 History of Changes, 15(3), 400- 430.
Kast, M., Baschera, G., Gross, M., Jancke, L. & Meyer, M. (2011). "Computer-based learning of spelling skills in children with and without dyslexia". 61(5):177-200.
Kesler, S.R., Lacayo, N.J. & Jo, B. (2011). "A pilot study of an online cognitive rehabilitation program for executive function skills in children with cancer-related brain injury". Department of Psychiatry and Behavioral Sciences, Stanford University; 25(1):101-12.
Loosli, S., Buschkuehl, M., Perrig, W. & Jaeggi, S. (2012). "Working memory training improves reading processes in typically developing children". Child Neuropsychol; 18 (2): 62-78.
Loosli, S., Buschkuehl, M., Perrig, W. & Jaeggi, S. (2011). "Working memory training improves reading processes in typically developing children". Journal of Child Neuropsychol; 18 (3): 62-78.
Owen, A.M., Hampshire, A. & Grahn, J.A. (2010). "Putting brain training to the test nature". Europe PMC Funders Group; 10 (1): 775-778.
Ponce. H.R., Lopez, M.J. & Mayer, R.E. (2012). "Instructional effectiveness of a computer-supported program for teaching reading comprehension strategies". Computer and education; 5(13): 17-26.
Kesler, S.R., Lacayo, N.J. & Jo, B. (2011). "A pilot study of an online cognitive rehabilitation program for executive function skills in children with cancer-related brain injury". Journal of Psychiatry and Behavioral Sciences; 25(1):101-12.
Repovs, G. & Baddeley, A.D. (2006). "The multi – Component model of working memory: exploration in experimental cognitive psychology". Journal of experimental cognitive psychology; 139 (12): 5-21.
Sadok & Sadok, B. (2007). Summary of psychiatry. Farzin translations Foster (2008). Tehran: Arjmand (in Persian).
Seidman, L.J., Biederman, J., Monuteaux, M.C., Doyle, A. & Faraone, S.V. (2006). "Learning disabilities and executive dysfunction in boys with attentiondeficit/hyperactivity disorder". Neuropsychology, 15(4), 544-556.
Sterr, A.M. (2004). "Attention performance in young adults with learning disabilities". Learning and Individual Differences; 14(3): 125–133.
Thorell, L.B., Linqvist, S., Nutley, S.B. Bohlin, G. & Klingberg, T. (2009). "Training and transfer effects of executive functions in preschool children". Journal of Developmental Science; 12(1): 106-113.
Wilson, A. (2009). Memory Rehabilitation Integrating Theory and practice. © 2009 The Guilford Press, New York London Library of Congress Cataloging-in-Publication Data.