ـ پارسایی، سجاد.؛ عابدان زاده، رسول.؛ شتاب بوشهری، ناهید و شجاعی، معصومه. (1395). «نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال». فصلنامه علمی- پژوهشی عصب روانشناسی، 1،74-57.
ـ جاکومو، ریتسولاتی و کورادو، زینیگالیا. (۱۳۸۹). آیینهها در مغز. ترجمه عبدارحمن نجل رحیم و زهرا مرادی. تهران: نشر مرکز (تاریخ انتشار اثر به زبان اصلی،2007).
ـ کار، جوزف جی. و براون، جان ام. (1380). مقدمهای بر فناوری تجهیزات پزشکی. ترجمه دکتر سیامک نجاریان، مهندس صنم سجادی، فریما ناظمی. تهران: جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر. (تاریخ انتشار اثر به زیان اصلی 2000 ).
ـ حاتمی شاه میر، الهام. شهبازی، مهدی. طهماسبی بروجنی، شهزاد. جابری مقدم، علی اکبر و شیرزاد، الهام. (1395). تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی. فصلنامه علمی ـ تخصصی عصب روانشناسی، شماره 2، 23-7.
ـ Aglioti S. M.; Cesari, P.; Romani, M. & Urgesi, C. (2008). “Action anticipation and motor reso-nance in elite basketball players”. Nature Neuroscience ,11,1109–16.
ـ Aguinaga, A.; Lopez Ramire, M.; Alanis Garza,; A. Baltazar, R. & Zamudio, V. (2016). “Emotional analysis thru EEG signals, to monitor high performance athletes”. InImpact: The Journal of Innovation Impact, 6(1), 16.
ـ Badami. R.; Vaezmousavi. M.; Wulf. G. & Namazizade. M. (2012). “Feedback About More Accurate Versus Less Accurate Trials: Differential Effects on Self-Confidence and Activation”. Research Quarterly for Exercise and sport,83(2),1-8.
ـ Caggiano, V.; Fleischer, F.; Pomper, J.K.; Giese,M. A. & Their, P. (2016). “Mirror neurons in monkry premotor area F5 show tuning for critical features of visual causality perception”. Current Biology, 26, 3077–3082.
ـ Cross, E. S.; Hamilton, A. F.; Kraemer, D. J.; Kelley, W. M. & Grafton, S. T. (2009). “Dissociable substrates for body motion and physical experience in the human action observation network”. European Journal of Neuroscience ,30,1383–1392.
ـ Fox, N. A.; Bakermans-Kranenburg, M. J.; Yoo, K. H.; Bowman, L. C.; Cannon, E. N.; Vanderwert, R. E.; van IJzendoorn, M. H. & et al (2015). “Assessing human mirror activity with EEG mu rhythm: A meta-analysis”.
ـ Hobson, H. M. & Bishop, D. V. (2016). “Mu suppression–A good measure of the human mirror Hickok, G. (2009). The functional neuroanatomy of language”. Physics of life reviews, 6(3), 121-143.
ـ Hutchinson, J. C.; Sherman, T. & Martinovic, N. (2008). “The effect of manipulated self - efficacy on perceived and sustained effort”. Applied Sport Psychology,20, 457-472.
-Hill,A.T., Fitzgibbona,B.M., Arnolda,S.L., Rinehart,N.J.,Fitzgeralda,P.,&Enticotta,P.G.(2013).Modulation of putative mirror neuron activity by both positively and negatively valenced affective stimuli: A TMS study. Behavioural Brain Research,249,116-123.
ـ Kamen, G. (2004). Electromyogr -aphic Kinesiology. In Robertson, DGE et al. Research Methods Biomechanics. Champaign, IL: Human Kinetics Publ.
ـ Keysers, C., Kaas, J. H. & Gazzola, V.(2010). Somato sensation in social perception. Nature. Review. Neuroscience 11, 417–428.
ـ Kim, Y. T.; Seo, J. H.; Song, H. J.; Yoo, D. S.; Lee, H. J.; Lee, J.;
Kwon, E.;
Kim, J. G. &
Chang, Y. (2011). Neural correlates related to action observation in expert archers.
Behavioural Brain Research, 223, 342–347.
ـ Lucana, T. G.; Chiviacowsky, S. A.; Wulf, G. & Lewthwaite, R. (2012). “Positive social - comparative feedback enhances motor learning in children”. Psychology of Sport and Exercise, 13, 849-853.
ـ Mehta, B. & Schaal, S. (2002). Forward models in visuomotor control. Journal Neurophysiology. 88.942-953.
ـ Ranganathan. R. & Newell, K. M. (2009). Influence of augmented feedback on coordination strategies. Journal of Motor Behavior, 41(4),317- 330.
ـ Rizzolatti, G. & Arbib, M. A. (1998).language within our grasp. Trends in neurosciences,21,188-194.
ـ Rizzolatti, G. & Craighero, L. (2004). The mirror-neuron system. Annual Review Of Neuroscience.27, 169–192.
ـ Rodríguez, Á. L.; Cheeran, B.; Koch, G.; Hortobágyi, T. & Del Olmo, M. Á. F. (2014). “The role of mirror neurons in observational motor learning: an integrative review”. European Journal of Human Movement, (32), 82-103.
ـ Schmidt, R. A. & Lee, T. D. (2011). Motor Control and Learning: A Behavioral Emphasis (5th ed.). Champaign, IL: Human Kinetics.
ـ Vogt, S.; Buccino, G.; Wohlschlaeger, A. M.; Canessa, N.; Shah, N. J.; Zilles, K.; Eickhoff, S. B.; Freund, H. J.; Rizzolatti, G. & Fink, G. R. (2007). “Prefrontal involvement in imitation learning of hand actions: effects of practice and expertise”. Neuroimage, 37,1371–1383.