اسدی گندمانی، رقیه؛ کاظمی، فرنگیس؛ پیشیاره، ابراهیم؛ هاشمیآذر، ژانت و نسائیان، عباس. (1395). رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانشآموزان با اختلال اوتیسم. روانشناسی افراد استثنایی. دوره ششم، شماره بیست و سوم، صص 48-27.
بشرپور، سجاد؛ عیسیزادگان، علی؛ و احمدیان، لیلا. (1391). بررسی رابطه نارساییهای پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری. مجله ناتوانیهای یادگیری. 2 (1): 25-42.
پوشنه، کامبیز؛ مهوش ورنوسفادرانی، عباس؛ پرهون، کمال و غفوری، مبینا. (1395). اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی. ناتوانی های یادگیری. دوره ششم، شماره دوم، صص 69-52.
دهقان ، نجمه ؛ فرامرزی ،سالار ؛ نادی ، محمدعلی ؛ عارفی ، مژگان (1396). اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارسا خوان . فصلنامه عصب روانشناسی ، 3 (9) ، 86 – 67.
ساداتی فیروزآبادی سمیه، عباسی شهال.(1395). اثربخشی درمان یکپارچگی حسی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی در دانشآموزان با کمتوانی یادگیری. رفتار حرکتی. دوره هشتم، شماره بیست و ششم، صص 118-105.
سیف نراقی، مریم، نادری عزتالله.(1391). نارساییهای ویژه دریادگیری. تهران: انتشارات مکیال.
شیرازی، محمود؛ دانایی، مینا و فردین، محمدعلی.(1395). تاثیر آموزش تمرینهای تقویت پردازش شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان. مجله ناتوانیهای یادگیری، دوره6، شماره 2، صص 114-100.
کریمی جوزستانی، لیلا؛ قمرانی، امیر؛ یارمحمدیان، احمد.(1396). اثربخشی آموزش مبتنی بر اثر پیگمالیون به معلمان بر خودپنداره تحصیلی و رضایت از مدرسه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری املا. شماره 52، صص 268-251.
کریمی جوزستانی، لیلا؛ یارمحمدیان، احمد و ملکپور، مختار.(1394). اثربخشی آموزش مردر بر بهبود عملکرد تحصیلی کودکان با اختلال یادگیری املا. مجله دانشگاهی یادگیری الکترونیکی مدیا. شماره سوم، پیاپی بیست و دوم.
کریمی جوزستانی، لیلا؛ یارمحمدیان، احمد و ملکپور، مختار.(1394). اثربخشی آموزش مردر بر بهبود عملکرد تحصیلی و مهارتهای عصب روانشناختی کودکان با اختلال یادگیری املا. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان با نیازهای خاص، دانشگاه اصفهان.
مرادی سپیده.(1394). ماهیت و طبقهبندی اختلالات خواندن(نقدی بر پیشنهادات DSM-5 برای این اختلال)، تعلیم و تربیت استثنایی، سال چهاردهم، شماره3، صص 75-59.
مومنی شهرکی ، فرزانه؛ ملک پور، مختار ؛عابدی، احمد؛ فرامرزی ،سالار (1397).مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روانشناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارسا خوان. فصلنامه عصب روانشناسی ، 4(12) ، 174- 153
میرمهدی، سیدرضا؛ علیزاده، حمید و سیف نراقی، مریم.(1388). تاثیر آموزش کارکردهای اجرایی بر عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دبستانی با ناتوانیهای یادگیری ویژه، پژوهش در حیطه کودکان استثنایی، 1، 21-1.
نسائیان، عباس؛ کاظمی، فرنگیس؛ پیشیاره، ابراهیم؛ هاشمیآذر، ژانت؛ فرخی، نورعلی. (1393). بررسی رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی کودکان با اختلال طیف درخودمانده برای تدوین الگوی مداخله بهنگام. پایاننامه دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی. دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی.
Buic-Belciu, C, Popovici, D. V.(2014). Being twic exceptional: gifted students with learning disabilities. Procedia – Socail and Behavioral Science 127, 519-523.
Denton, M., Wugg, M., & Fletcher, J. (2003). The relationship between phonological awareness and the development of orthographic representations. HJournal of Reading and Writing, 15(4), 295-316.
Dunn, W. (1997). The Impact of Sensory Processing Abilities on the Daily Lives of Young Children and Their Families: A Conceptual Model. Infants & Young Children, 9(4), 23-35.
Dunn, W. (2001). The sensations of everyday life: Empirical, theoretical, and pragmatic considerations. American Journal of Occupational Therapy, 55(6), 608-620.
Dunn, W. (2007). Supporting children to participate successfully in everyday life by using sensory processing knowledge. Infants & Young Children, 20(2), 84-101.
Geary, D. C. (2010). Mathematical disabilities: Reflections on cognitive, neuropsychological, and genetic components. Learning and Individual Differences, 20(2), 130-133.
Hartley DEH, Hill PR, Moore DR. The auditory basis of language impairments: Temporal processing versus processing efficiiency hypotheses. International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology 2013; 67(1): 137-42.
Locascio,G., Mahone, E.M., Eason, S.H., & Cutting, L.E. (2010). Executive dysfunction among children with reading comprehension deficits. Journal of Learning Disability, 1-14.
McCloskey, G., Perkins, L. & Divner, B. (2009). Assessment and Intervention for Executive Function Difficulties. New York: Routledge Press.
Minna RKT.(2009). Auditory-Visual Matching and Language-Based Learning Disorders: Two Studies of Specific Language Impairment and Developmental Dyslexia. International Journal of Education 2009; 1(1): E8.
Murphy, C. F. B., & Schochat, E (2009). How auditory temporal processing deficits related dyslexia. Brazilian Journal of Medical and Biological Research, 42, 647 – 654.
Sadeghi, A., Rabiei, M. & Abedi, M. R. (2011). Validation and Reliability of the Wechsler Intelligence Scale for Children- IV. Developmental Pscychology, 7(28), 377-386. (Persian).
Wilson, B.A.(2009). Memory rehabilitation: Intergrating theory and practice. New York: The Guilford press.