ارجمندیراد، ش، فرامرزی، س و عابدی، الف (1394). تاثیر آموزش یکپارچگی حسی بر مهارتهای عصبروانشناختی دانشآموزان دارای نقص توجه بیشفعالی. مجله تحقیقات علوم رفتاری، 13(4)، 595-601.
امانی، الف؛ مظاهری، م؛ نجاتی، و و شمسیان، ب (1396). اثربخشی توانبخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال نوجوانان بقا یافته از لوسمی حاد لنفوبلاستیک دارای سابقه شیمی درمانی. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 27(147)، 126-138.
باشیعبدلآبادی، ح؛ پیلهور، س و صارمی، ع (1395). اثر توانبخشی شناختی بر کارکردهای شناختی، حافظه، افسردگی و اضطراب در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروز. فصلنامه شفای خاتم، 4(3)، 28-40.
بلوکیان، م و وطنخواه، ح (1397). تاثیر آموزش مهارتهای توجه بر مهارتهای عصب-روانشناختی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری. فصلنامه علمی پژوهشی عصب روانشناسی، 4(13)، 109-122.
جدیدی، م و عابدی، الف (1390). انطباق و هنجاریابی پرسشنامه نوروسایکولوژی کانرز برای کودکان 5 تا 15 ساله شهر اصفهان. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان.
رجبی، غ (1387). هنجاریابی آزمون ماتریسهای پیشرونده ریون رنگی کودکان در دانشآموزان شهر اهواز. فصلنامه روانشناسی معاصر، 3(1)، 23-32.
رشیدیاصل، ح و عاشوری، م (1398). تاثیر آموزش برنامه توانبخشی شناختی بر نیمرخ حافظه فعال دانشآموزان با آسیب شنوایی. توانمندسازی کودکان استثنایی، 10(1)، 97-106.
زارع، ح و شریفی، ع (1396). تاثیر توانبخشی شناختی رایآن های بر بهبود عملکرد حافظه فعال و آیندهنگر بیماران مبتلا به اسکلروزیس چندگانه. فصلنامه روانشناسی شناختی، 5(1)، 1-10.
موسیزادهمقدم، ح؛ ارجمندنیا، ع؛ افروز، غ و غباریبناب، ب (1398). اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی مبتنی بر حافظۀ آیندهنگر: توجه و حافظه فعال در کودکان با اختلال کمتوجهی بیشفعالی. مجله توانبخشی، 20(2) 174-189.
میرمهدی، ر و شجاعی، ف (1395). بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصبروانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه بیشفعالی و دانشآموزان عادی. فصلنامه علمی پژوهشی عصب روانشناسی، 2(6)، 91-106.
Ashori, M., & Jalil-Abkenar, S. S. (2019). The effectiveness of cognitive rehabilitation program on auditory perception and verbal intelligibility of deaf children. American Journal of Otolaryngology. doi:10.1016/j.amjoto.2019.06.011.
Biotteau, M., Albaret, J.M., Lelong, S. & Chaix, Y. (2016). "Neuropsychological status of French children with developmental dyslexia and/or developmental coordination disorder: Are both necessarily worse than one"? Child Neuropsychology. 31(5): 1-20.
Castiglione, A., Benatti, A., Velardita, C., Favaro, D., Padoan, E., Severi, D., Pagliaro, M., Bovo, R., Vallesi, A., Gabelli, C., & Martini, A. (2016). Aging, cognitive decline and hearing loss: Effects of auditory rehabilitation and training with hearing aids and cochlear implants on cognitive function and depression among older adults. Audiology & Neuro-Otology, 21(1), 21-28.
Dagenais, E., Rouleau, I., Tremblay, A., Demers, M., Roger, É, Jobin, C., & Duquette, P. (2016). Role of executive functions in prospective memory in multiple sclerosis: Impact of the strength of cueaction association. Journal of Clinical and Experimental Neuropsychology, 38(1), 127-140.
Esbjørn, B.H., Normann, N., Christiansen, B.M., Reinholdt-Dunne, M.L. (2018). The efficacy of group metacognitive therapy for children (MCT-c) with generalized anxiety disorder: An open trial. Journal of Anxiety Disorders, 53, 16-21.
Feifer, S. (2015). The neuropsychology of reading disorders: Diagnosis and intervention. WEATHER, 2, 25.
Fenwick, M.E., Kubas, H.A., Witzke, J.W., Fitzer, K.R., Miller, D.C., Maricle, D.E. & Hale, J.B. (2016). "Neuropsychological profiles of written expression learning disabilities determined by concordance-discordance model criteria". Applied Neuropsychology: Child. 5(2): 83-96.
Ferguson, M., & Henshaw, H. (2015). Auditory training can improve working memory, attention, and communication in adverse conditions for adults with hearing loss. Frontiers in Psychology, 6, 1-7.
Hallahan, D.P., Kauffman, J.M., Pullen, P.C. (2018). Exceptional learners (14th Ed). Published by Pearson Education, Inc.
Kanellopoulos, A., Andersson, S., Zeller, B., Tamnes, C. K., Fjell, A. M., Walhovd, K. B., Westlye, L. T., Fosså, S. D., & Ruud, E. (2016). Neurocognitive outcome in very long term survivors of childhood acute lymphoblastic leukemia after treatment with chemotherapy only. Pediatric Blood & Cancer, 63(1), 133-138.
Kirk, S., Gallagher, G., & Coleman, M. R. (2015). Educating Exceptional Children (14th Ed). Cengage Learning, Printed in the United States of America.
Kollstad, A. M., Anne-Stine Dolva, A. S., & Kleiven, J. (2015). Independent and supported physical leisure activities of adolescents with Down syndrome. Ergoterapeuten.
Lawrence, B. J., Jayakody, D., Henshaw, H., Ferguson, M. A., Eikelboom, R. H., Loftus, A. M., & Friedland, P. L. (2018). Auditory and cognitive training for cognition in adults with hearing loss: A systematic review and meta-analysis. Trends in hearing, 22, 1-13.
Lawyer, G. (2018). Deaf education and deaf culture: Lessons from Latin America. American Annals of the Deaf, 162(5), 486-8.
Lederberg, A. R., Branum-Martin, L., Webb, M., Schick, B., Antia, S., Easterbrooks, S. R., & Connor, C. M. (2019). Modality and interrelations among language, reading, spoken phonological awareness, and fingerspelling. The Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 24(1): 1-16.
Leding, J. K. (2019). Adaptive memory: Animacy, threat, and attention in free recall. Memory & Cognition, 47(3), 383-394.
Morgan, J. E. & Ricker, J. H. (Eds.). (2016). Textbook of clinical neuropsychology. Taylor & Francis.
Pérez-Martín, M. Y., González-Platas, M., Eguíadel Rio, P., Croissier-Elías, C., & Jiménez Sosa, A. (2017). Efficacy of a short cognitive training program in patients with multiple sclerosis. Neuropsychiatric Disease and Treatment, 13, 245-252.
Raven, J. C. & Summers, B. (1986). Manual for Ravens progressive matrices and vocabulary scale. Research Supplement,3, London: Lewis.
Roy, R. A. (2018). Auditory working memory: A comparison study in adults with normal hearing and mild to moderate hearing loss. Global Journal of Otolaryngology, 13(3), 1-14.
Shin, H. Y., & Hwang, H. J. (2017). Mental health of the people with hearing impairment in Korea: A population-based cross-sectional study. Korean Journal of Family Medicine, 38(2), 57-63.
Sholberg, M. M., & Mateer, C. A. (2001). Cognitive rehabilitation: An integrative neuropsychological approach. New York: The Guilford press.
Taljaard, D. S., Olaithe, M., Brennan-Jones, C. G., Eikelboom, R. H., & Bucks, R. (2016). The relationship between hearing impairment and cognitive function: A meta-analysis in adults. Clinical Otolaryngology, 41, 718-729.