با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آسیب مغزی خفیف مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی با مداخله روان درمانی مثبت گرا بر کارکردهای اجرایی، در بیماران آسیب مغزی خفیف [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • آگاهی واجی تدوین و اعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن بر آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • آموزش مبتنی بر نوروفیدبک، بدتنظیمی هیجان، اثربخشی مداخله پروتکل‌ نوروفیدبک بتا بر پرخاشگری رقابتی و بدتنظیمی هیجانی بازیکنان فوتبال [دوره 9، شماره 34، 1402]

ا

  • اختلالات یادگیری خاص تدوین و اعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن بر آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • اختلال اضطراب اجتماعی اثربخشی درمان گروهی سایکودراما و بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر روی کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی) در دانش آموزان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • اختلال بیش فعالی-کمبود توجه اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر توجه و کنترل پاسخ دیداری و شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • اختلال دوقطبی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود زمان واکنش، برنامه‌ریزی و بازداری از پاسخ در بیماران دوقطبی [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • اختلال هماهنگی رشدی اثر تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر یکپارچگی بینایی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • ادراک دیداری و حرکتی اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • اضطراب مقایسه فعالیت نظام‌های مغزی/ رفتاری، سوگیری توجه در افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب و عادی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • افسردگی مقایسه فعالیت نظام‌های مغزی/ رفتاری، سوگیری توجه در افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب و عادی [دوره 9، شماره 35، 1402]

ب

  • بازی‌درمانی شناختی رفتاری اثربخشی درمان گروهی سایکودراما و بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر روی کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی) در دانش آموزان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • برنامه‌ریزی و بازداری از پاسخ اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود زمان واکنش، برنامه‌ریزی و بازداری از پاسخ در بیماران دوقطبی [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • برنامه شناختی یافتن سریع کلمه تدوین و اعتباریابی بسته توانبخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن بر آگاهی واجی کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص با مشخصه خواندن [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • بیش‌‌فعالی اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌‌فعالی کودکان (ADHD) [دوره 9، شماره 32، 1402]

پ

  • پرخاشگری رقابتی اثربخشی مداخله پروتکل‌ نوروفیدبک بتا بر پرخاشگری رقابتی و بدتنظیمی هیجانی بازیکنان فوتبال [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • پردازش شناختی پویا بررسی نقش عصب حسابداری در اتخاذ تصمیمات مالی و بودجه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • پریشانی روانی بررسی اثر خالص و اثر ترکیبی tDCS آندی ناحیه M1 و ناحیه F3 بر بهبود وضعیت روانشناختی مبتلایان به دیابت نوع 2 دارای دردهای نوروپاتیک [دوره 9، شماره 32، 1402]

ت

  • تاخیر تحول زبان بررسی اثر بخشی برنامه‌ی عصب روانشناختی کودک محور تلفیقی با تنظیم هیجان بر تنظیم هیجان، عزت نفس و عملکرد زبان در کودکان دارای تاخیر تحول زبان [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مقایسه‌ی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیۀ پشتی- جانبیِ پیش پیشانی و گیجگاهی‌-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم (tDCS) و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاه‌مدت بر سیالی کلامی و توانایی دیداری فضایی در بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای اثر تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر یکپارچگی بینایی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • تصمیمات مالی و بودجه‌ای بررسی نقش عصب حسابداری در اتخاذ تصمیمات مالی و بودجه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • تفکر ارجاعی اثربخشی یادگیری سازگار با‌ مغز بر شایستگی تحصیلی و تفکر‌ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • تکالیف تعادلی -شناختی تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • تنظیم هیجان بررسی اثر بخشی برنامه‌ی عصب روانشناختی کودک محور تلفیقی با تنظیم هیجان بر تنظیم هیجان، عزت نفس و عملکرد زبان در کودکان دارای تاخیر تحول زبان [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • توانایی دیداری فضایی مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم (tDCS) و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاه‌مدت بر سیالی کلامی و توانایی دیداری فضایی در بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • توانبخشی شناختی مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی با مداخله روان درمانی مثبت گرا بر کارکردهای اجرایی، در بیماران آسیب مغزی خفیف [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • توانبخشی شناختی مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم (tDCS) و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاه‌مدت بر سیالی کلامی و توانایی دیداری فضایی در بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • توان-بخشی شناختی اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود زمان واکنش، برنامه‌ریزی و بازداری از پاسخ در بیماران دوقطبی [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • توان‌بخشی شناختی طراحی، ساخت و اعتبارسنجی بسته آموزشی توان‌بخشی شناختی نوشتارپریش "همراه" [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • توانبخشی شناختی رایانه ای اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر توجه و کنترل پاسخ دیداری و شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • توجه مداوم اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • توجه و کنترل دیداری اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر توجه و کنترل پاسخ دیداری و شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • توجه و کنترل شنیداری اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه ای بر توجه و کنترل پاسخ دیداری و شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه-بیش فعالی [دوره 9، شماره 34، 1402]

ح

  • حافظه کاری اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌‌فعالی کودکان (ADHD) [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • حافظه کاری اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • حافظه کاری اثر خستگی شناختی بر حافظه کاری و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 33، 1402]

خ

  • خستگی شناختی اثر خستگی شناختی بر حافظه کاری و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • خودتنظیمی رفتارتوجهی اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌‌فعالی کودکان (ADHD) [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • خودتنظیمی هیجانی اثربخشی درمان گروهی سایکودراما و بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر روی کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی) در دانش آموزان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402]

د

  • درد نوروپاتیک بررسی اثر خالص و اثر ترکیبی tDCS آندی ناحیه M1 و ناحیه F3 بر بهبود وضعیت روانشناختی مبتلایان به دیابت نوع 2 دارای دردهای نوروپاتیک [دوره 9، شماره 32، 1402]

ر

  • رفتار اثر خستگی شناختی بر حافظه کاری و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • رله-محرک بررسی نقش عصب حسابداری در اتخاذ تصمیمات مالی و بودجه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • روان درمانی مثبت مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی با مداخله روان درمانی مثبت گرا بر کارکردهای اجرایی، در بیماران آسیب مغزی خفیف [دوره 9، شماره 33، 1402]

ز

  • زمان واکنش اثربخشی توانبخشی شناختی بر بهبود زمان واکنش، برنامه‌ریزی و بازداری از پاسخ در بیماران دوقطبی [دوره 9، شماره 33، 1402]

س

  • سایکودراما اثربخشی درمان گروهی سایکودراما و بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر روی کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی) در دانش آموزان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • سیالی کلامی مقایسه اثربخشی روش تحریک الکتریکی مغز با جریان مستقیم (tDCS) و پروتکل توانبخشی شناختی کوتاه‌مدت بر سیالی کلامی و توانایی دیداری فضایی در بیماران مبتلا به آلزایمر خفیف [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • سیستم‌های مغزی رفتاری پیش‌بینی اختلال بازی اینترنتی بر اساس ناگویی هیجانی و سیستم‌های مغزی رفتاری (BAS/BIS) در نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • سوگیری توجه مقایسه فعالیت نظام‌های مغزی/ رفتاری، سوگیری توجه در افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب و عادی [دوره 9، شماره 35، 1402]

ش

  • شایستگی تحصیلی اثربخشی یادگیری سازگار با‌ مغز بر شایستگی تحصیلی و تفکر‌ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • شهود بررسی نقش عصب حسابداری در اتخاذ تصمیمات مالی و بودجه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1402]

ع

  • عزت نفس بررسی اثر بخشی برنامه‌ی عصب روانشناختی کودک محور تلفیقی با تنظیم هیجان بر تنظیم هیجان، عزت نفس و عملکرد زبان در کودکان دارای تاخیر تحول زبان [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • عصب حسابداری بررسی نقش عصب حسابداری در اتخاذ تصمیمات مالی و بودجه‌ای [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • عملکرد شناختی اثر خستگی شناختی بر حافظه کاری و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 33، 1402]

ک

  • کارکرد اجرایی تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • کارکردهای اجرایی طراحی، ساخت و اعتبارسنجی بسته آموزشی توان‌بخشی شناختی نوشتارپریش "همراه" [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی با مداخله روان درمانی مثبت گرا بر کارکردهای اجرایی، در بیماران آسیب مغزی خفیف [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • کارکردهای اجرایی اثر خستگی شناختی بر حافظه کاری و کارکردهای اجرایی در دانش آموزان دختر [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی درمان گروهی سایکودراما و بازی‌درمانی شناختی رفتاری بر روی کارکردهای اجرایی (حافظه فعال، بازداری پاسخ، انعطاف‌پذیری شناختی و خودتنظیمی هیجانی) در دانش آموزان پسر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • کلیدواژه‌ها: اختلال بازی اینترنتی پیش‌بینی اختلال بازی اینترنتی بر اساس ناگویی هیجانی و سیستم‌های مغزی رفتاری (BAS/BIS) در نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • کلید واژه‌ها: توانبخشی شناختی تاثیر توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف تعادلی-شناختی از راه دور بر بهبود کارکردهای اجرایی و کاهش علائم رفتاری کودکان دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • کلمات کلیدی: عصب روانشناختی کودک محور بررسی اثر بخشی برنامه‌ی عصب روانشناختی کودک محور تلفیقی با تنظیم هیجان بر تنظیم هیجان، عزت نفس و عملکرد زبان در کودکان دارای تاخیر تحول زبان [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • کودکان ADHD اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌‌فعالی کودکان (ADHD) [دوره 9، شماره 32، 1402]

م

  • مجتمع مسکونی رابطه‌ی بین مقیاس ارتفاعی مجتمع‌های مسکونی و تصمیم گیری استفاده‌کنندگان در انتخاب آنها با روش ERP [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • مقیاس ارتفاعی رابطه‌ی بین مقیاس ارتفاعی مجتمع‌های مسکونی و تصمیم گیری استفاده‌کنندگان در انتخاب آنها با روش ERP [دوره 9، شماره 34، 1402]

  • مهارت نوشتن طراحی، ساخت و اعتبارسنجی بسته آموزشی توان‌بخشی شناختی نوشتارپریش "همراه" [دوره 9، شماره 32، 1402]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • نارسایی توجه اثربخشی آموزش خودتنظیمی رفتار توجهی بر حافظه کاری و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌‌فعالی کودکان (ADHD) [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • ناگویی هیجانی پیش‌بینی اختلال بازی اینترنتی بر اساس ناگویی هیجانی و سیستم‌های مغزی رفتاری (BAS/BIS) در نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • نظام‌های مغزی-رفتاری مقایسه فعالیت نظام‌های مغزی/ رفتاری، سوگیری توجه در افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب و عادی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • نظریه ذهن مقایسه‌ی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیۀ پشتی- جانبیِ پیش پیشانی و گیجگاهی‌-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • نقص توجه -بیش فعالی مقایسه‌ی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیۀ پشتی- جانبیِ پیش پیشانی و گیجگاهی‌-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • نوجوانان پیش‌بینی اختلال بازی اینترنتی بر اساس ناگویی هیجانی و سیستم‌های مغزی رفتاری (BAS/BIS) در نوجوانان [دوره 9، شماره 35، 1402]

  • نوروفیدبک اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر توجه مداوم، حافظه کاری و ادراک دیداری - حرکتی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 33، 1402]

  • نوشتارپریشی طراحی، ساخت و اعتبارسنجی بسته آموزشی توان‌بخشی شناختی نوشتارپریش "همراه" [دوره 9، شماره 32، 1402]

ی

  • یادگیری سازگار با مغز اثربخشی یادگیری سازگار با‌ مغز بر شایستگی تحصیلی و تفکر‌ارجاعی دانش‌آموزان [دوره 9، شماره 32، 1402]

  • یکپارچگی بینایی حرکتی اثر تحریک مستقیم فراجمجمه‌ای بر یکپارچگی بینایی حرکتی کودکان با اختلال هماهنگی رشدی [دوره 9، شماره 33، 1402]