اشمیت، ریچارد.ا.ی. (2004)، یادگیری و عملکرد حرکتی رورویگرد یادگیری مساله مدار، مترجم: نمازی، مهدی؛واعظ موسوی، کاظم، (1393)، انتشارات سمت، تهران.
ببهرامی، علیرضا(1391)اثربخشی بازی های توپی و غیرتوپی برکاهش نشانگان اختلال توجه دانشاموزان پسر 9-11 سال شهر اراک. ماهنامه پزشکی و پیراپزشکی، شماره پنج، اراک
[z1] [K2] .
پاشا،غلامرضا و اخوان،گیتی(1389). تتاثیر موسیقی فعال بر حافظه و توجه بیماران اسکیزوفرن مرد و زن مرکز شفا دزفول.یافتههای نو در روانشناسی، 4(11)،46-35.
حاتمی شاه میر،الهام،شهبازی،مهدی،طهماسبی بروجنی،شهرزاد،جابری مقدم ، علی اکبر ، شیرزاد،الهام (1395). تاثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورون های آینهای ورزشکاران مبتدی،فصلنامه علمی-پژوهشی عصب روانشناسی،2(2)،7.
رافعی،طلعت(1394) حرکتها و بازیهای موزون (ریتمیک) ،نشر دانژه،تهران.
فیست جس، گریگوری؛ فیست، جی (2002)، نظریههای شخصیت، مترجم سیدمحمدی یحیی، انتشارات روان، تهران.
کاپلان،سادوک،(2015)،خلاصه روان پزشکی بالینی،مترجم رضاعی،فرزین،انتشارات ارجمند،تهران.
زینی، معصومه(1395) اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک و بازی بر بهبود عمل دقت و توان شنیداری براساس رویکرد عصب روان شناختی، نشریه پژوهشهای تربیتی، شماره یک و دو، تهران.
معظمی، داود، (1383)، مقدمات نورورسایکولوژی، انتشارات سمت، تهران
فیست جس، گریگوری؛ فیست، جی (2002)، نظریه های شخصیت، مترجم سیدمحمدی یحیی، انتشارات روان، تهران.
شهائیان،امنه.شیم،سیما.بشاش،لعیا.یوسفی،فریده(1386).هنجاریابی، تحلیل عاملی و پایایی فرم کوتاه ویژةوالدین مقیاس درجه بندیکانرزبرای کودکان6تا11ساله درشهر شیراز، دانــشکدة علــوم تربیتــی و روانشناســی، مطالعات روانشناختی دانشگاه الزهرا (3). 3.
صمدی، علی؛ (1396)، بازی درمانی، انتشارات دانژه، تهران.
عسکریان،سمیه؛اصغری ابراهیم اباد،محمدجداد؛بختیاری،منصوره؛(1393)تاثیر بازی درمانی بر بهبود حافظهکاری کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه-بیش فعالی،دانشگاه ازاد واحد زاهدان،دومین همایش ملی پژوهش و درمان در روانشناسی بالینی، .NCRTCP02_047
عموئیزاده، فرشته، حسنوند ، سبا، هاشمیان، کیانوش، حمایتطلب، رسول (1395) مقایسه تاثیر بازی درمان و دارودرمانی،بر رشد مهارتهای حرکتی و دامنه توجه. نشریه رفتار حرکتی، سال هشتم، شماره23، تهران.
سیما،عیوضی،کامران،یزدانبخش،آسیه،مرادی (1397)، اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه یار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی توجه،فصلنامه علمی-پژوهشی عصب روانشناسی،4(3).14.
لیاقت،ریتا؛باقری کریمی،افسانه؛بیات،سحر؛مللی،مریم؛اثربخشی روش درمانی یکپارچهسازی حسی بر عمکرد حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به نقص توجه و بیش فعالی،دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی،انجمن روانشناسی ایران،2.تهران.
عبدالواحد،نرماشیری،حمیدرضا،اشرفی،زینب،رستمی،علی،باقری فر،همتی راد(1396)، فصلنامه علمی-پژوهشی عصب روانشناسی،4،(3).14.
هالجین ریچاردپی ؛سوزان کراس.ویتبورن؛ (2014)، آسیبشناسی روانی، مترجم: سیدمحمدی، یحیی؛ (1395)، جلد 1، انتشارات روان، تهران.
یوسفی لویه، مجید؛ (1386)،روانشناسی حافظه، انتشارات رزباف اصل، تهران.
Acharya, S. & Shukla, S. (2012). Mirror modular brain. Journal of Natural Science, Biology and Medicine, 3(2), 118.
Acharya, S. & Shukla, S. (2012). Mirror neurons: Enigma of the metaphysical modular brain. Journal of Natural Science, Biology and Medicine, 3(2), 118.
Barde L.H. Buxbaum L. J. & Moll، A.D. Abnormalreliance on object structure in apraxics ’ learning ofnovel object-related actions. J Int Neuropsychol Soc; 2007. 13, 997-1008.
Ederman.B,Muray.S,Marey.J,Sagndorf.K,Influence of cup stacking on Hand-Eye coordination and Reaction Time of Sencond-Grande students.2004,98;409-411.
Gazzaniga-M.The cognitive Neurosciences.USA:Massachusetts Institute of Technology:2009.
Kim, J. Y. Park, J. W. & Kim, S. Y. (2016). Eeg mu rhythms during Action observation are modulated by emotional valance. Acta Neuropsychologica, 14(2), 131-140.
Mirsky A, Anthony B, Duncan C, Ahearn M, & Kellam S. Analysis of the elements of attention: A neuropsychological approach. Neuropsychology Review, 1991: 2.109-145.
Millichap، J. Gordon.Attention deficit disorder handbook:a psysician's guide to ADHD.Spring(2010).
Olson.M, Hergenhahn.B,An introduction to Theories of Learning,Tehran,Doran;2016.
Panel. Endah ; Kumala. Dewi. Diana; Rusma. Watika; Rusmaeatilka; Zenita.Ratnanigsih(2015).
Posner-M.Cognitive Neurosciencen of Attention.Newyork:Guilford,2012.
Rizzolatti.G,Craighero.L,Music spicy effect on selective attention in children with attention deficit/hyperactivity.Journal of Contemporary Psychology,Vol5,No1,2013,pp30-42.
Thapar A، Cooper M، Eyre O، Langley K.What have we learnt about the causes of ADHD?Journal of child psychology and pschiatry(2013).Jan.54(1):3-16.
Ushioda, T. Watanabe, Y. Sanjo, Y. Yamane, G. Y. Abe, S. Tsuji, Y. & Ishiyama, A. (2012). Visual and auditory stimuli associated with swallowing activate mirror neurons: a magnetoencephalography study. Dysphagia, 27(4), 504-513.
Voeller K.K.S, & Heilman K, Attention deficit disorder in children: A neglect syndrome? Neurology;1988,38,806-808.
Wu،K.K.Anderson، V, & Castiello، U، (2002). Neuropsychological evaluation of deficits in executive functioning for ADHD children with or without learning disabil, Developmental Neuropsycholo , 22، 501-531.