اکبری زردخانه، س.؛ شهابی، ر. ا.؛ کاوسیان، ج.؛ و رضایی، ن (1397). «تغییرهای تحولی در ظرفیت و مولفههای حافظه کاری بر اساس الگوی بدلی». مجله روانشناسی شناختی، 6(1)، 13-23.
اکبری، الف .؛ حسنی، ج.؛ و مرادی، ع. ر. (1394). «بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی». فصلنامه عصب روانشناسی، 1(1)، 7-25
بحری، م.؛ و بحری، م (1396). «بررسی تاثیر القایی هیجانهای شرم و گناه بر عملکرد حافظه فعال». مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 4(3)، 1-9.
حبیبیکلیبر، ر.؛ و بهادری خسروشاهی، ج (1394). «نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان». مجله عصبروانشناسی، 2(3)، 25-42.
حسنی، ج.؛ و شاهمرادیفر، ط (1396). «اثربخشی آموزش نظم جویی فرایندی هیجان در ظرفیت حافظهکاری کالمی و دیداری – فضایی». مجله علوم پزشکی خراسان شمالی، 9(3)، 317-322.
روشنچسلی، ر.؛ عطریفرد، م.؛ و نوریمقدم، ث (1386). «بررسی اعتبار و پایایی «سومین نسخه تجدیدنظر شده مقیاس عاطفه خودآگاهی برای بزرگسالان». مجله دانشور رفتار،14، 31-46.
Anolli, L., & Pascucci, A. (2005). Guilt and guilt-proneness, shame and shame-proneness in Indian and Italian young adults, Personality and Individual Differences, 39 , 763 - 773.
Baddeley, A.D., Hitch, G. (1974). Working Memory. The psychology of learning and motivation: Advances in research and theory. New York: Academic Press,p. 47-89.
Baddeley, AD. (2007). Working memory, thought and action. Oxford: Oxford University Press.
Baddeley, A. D. (2017). Modularity, working memory and language acquisition. Second Language Research, 33(3), 299-311.
Boven. L. V., & Robinson. M. D.(2015). Boys don't cry: Cognitive load and priming increase stereotypic sex differences in emotion memory. Journal of Experimental Social Psychology, 48 ,303- 309.
Brose, A., Schmiedek, F., Lövdén, M., & Lindenberger, U. (2012). Daily Variability in Working Memory is Coupled With Negative Affect: The Role of Attention and Motivation, Emotion ,26, 452-469.
Campbell-Sills, L., Barlow, D. (2007). Incorporating emotion regulation into conceptualizations and treatments of anxiety and mood disorders. In: Gross JJ, editor. Handbook of emotion regulation. New York: Guilford, p. 542–59.
Cavalera. C., & Pepe. A.(2014). Social emotions and cognition: shame, guilt and working memory. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 112, 457-464.
Dehn, M. J., (2008). Working memory and academic learning. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc.
Habel, U., Koch, K., Pauly, K., Kellermann, T., Reske, M., Backes, V., et al. (2007).The influence of olfactory-induced negative emotion on verbal working memory: individual differences in neurobehavioral findings. Brain Res, 1152:158-70.
Li, X., Chan, R.C., Luo, Y.J. (2010). Stage effects of negative emotion on spatial and verbal working memory. BMC Neurosci,11, 60.
Lewis, M. (2011). The Self-Conscious Emotions. Encyclopedia of Early Child Development, United States of America: CEECD.
Lindstrom, B.R., Bohlin, G. (2011). Emotion processing facilitates working memory performance. Cogn Emot, 25(7), 1196-204
Leroux, J.R.Turgay, A. Quinn, D. (2009).Advances in ADHD treatment. Can J Diagn, 26, 49–52
Nolen-Hoeksema, S., Wisco, B. E., & Lyubomirsky, S. (2008). Rethinking rumination. Perspectives on Psychological Science, 3, 400-427.
Scheidegger. M., Henning. A., Walter. M., Heinz.B., Weigand. A., Seifritz., E, Grimm.S.(2017). Effects of ketamine on Private Transgressions, Self and Identity, 9, 337-362.
Simmering, V. R., Miller, H. E., & Bohach, K. (2015). Different developmental trajectories across feature types support a dynamic field model of visual working memory development. Atten Percept Psychophys 77:1170-1188.
Shamosh, N. A., & Gray, J. R. (2007). The relation between fluid intelligence and self-regulatory depletion. Cognition and Emotion, 8,1833-1843.
Tangney, J. P., Stuewig, J., & Mashek, D. J. (2007). Moral emotions and moral behavior, Annual Review of Psychology, 58: 345 – 372
Tangney, J. P., & Dearing, R. L. (2002). Shame and guilt. New York: Guilford Press
Tilghman-Osborne, C. (2011). Inapproprlate and excessive guilt: measure validation and developmental findings in the elation to depression across development. Unpublished doctoral dissertation, Vanderbilt University, Nashville, Tennessee.