با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش‌آموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی

زیبا استادزاده؛ علیرضا آقایوسفی؛ حسن حیدری؛ حسین داودی

دوره 8، شماره 28 ، اردیبهشت 1401، ، صفحه 89-96

https://doi.org/10.30473/clpsy.2021.60406.1613

چکیده
  مقدمه: هدف این پژوهش بررسی اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانش‌آموزان نارساخوانی شناختی است. روش: پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایشی و طرح پیش‌آزمون- پس‌آزمون - پیگیری وگروه کنترل بود. پس از اخذ کد اخلاق از بین دانش‌آموزان دختر و پسر در سه پایه اول، دوم و سوم ابتدائی شهر قم و مراجع کننده ...  بیشتر