با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

محمد صادق رجائی پور؛ محسن سعیدمنش

دوره 4، شماره 13 ، شهریور 1397، ، صفحه 67-84

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی تحریک فراجمجمه­ ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر حافظه دانش­ آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه انجام گرفته است. روش: پژوهش حاضر از نوع   نیمه­ آزمایشی پیش­ آزمون_پس­ آزمون همراه با گروه کنترل است .بدین­ منظور از میان دانش­ آموزان دارای اختلال یادگیری که واجد شرایط ...  بیشتر