با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت

مریم صالحی؛ حجت الله امینی؛ حسن محمد زاده

دوره 1، شماره 1 ، شهریور 1394، ، صفحه 86-103

چکیده
  مقدمه: هدف پژوهش حاضر بررسی مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد­داری مهارت پرتاب دارت بود. روش: از میان دانشجویان دختر رشته تربیت‌بدنی در دانشگاه ارومیه که همگی راست‌دست بودند و هیچ‌گونه سابقه آموزش نوروفیدبک، تصویرسازی ذهنی و پرتاب دارت نداشتند، 24 نفر به‌صورت نمونه‌گیری در دسترس انتخاب و به‌صورت ...  بیشتر