با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس

مهدیه کشمیرشکن؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

دوره 8، شماره 29 ، مرداد 1401، ، صفحه 21-32

https://doi.org/10.30473/clpsy.2022.61820.1643

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف بهبود مهارت‌های عصب روان‌شناختی دانش‌آموزان با اختلال در بیان نوشتاری به روش راهنمای جمله فلپس انجام گرفت. روش پژوهش شبه‌آزمایشی و از طرح پیش‌آزمون - پس‌آزمون با گروه کنترل بود. بدین منظور باتوجه‌به ملاک‌های ورود به پژوهش و با استفاده از روش نمونه‌گیری چندمرحله‌ای از بین دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص در ...  بیشتر