با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی

منیره پیرمحمدی؛ سعید رضایی

دوره 8، شماره 30 ، آبان 1401، ، صفحه 21-28

https://doi.org/10.30473/clpsy.2023.62231.1645

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی مقایسه سبک تسلط ربع‌های مغزی و سبک-های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی، از نظر شیوه گردآوری داده‌ها از نوع علی- مقایسه است. روش: جامعه آماری این پژوهش را تمامی دانش آموزان دختر تیزهوش و عادی مقطع متوسطه دوم شهر ارومیه در سال تحصیلی 1401- 1400 بود. با توجه به حجم جامعه دانش آموزان دختر متوسطه دوم تیزهوش ...  بیشتر