با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
مقایسه‌ی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیۀ پشتی- جانبیِ پیش پیشانی و گیجگاهی‌-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه - بیش فعالی

محیا عبدیان؛ حسین ابراهیمی مقدم؛ هائیده صابری

دوره 9، شماره 35 ، بهمن 1402

https://doi.org/10.30473/clpsy.2024.69331.1720

چکیده
  هدف: اختلال نقص توجه-بیش‌فعالی اختلالی شایع در کودکان است که با بی‌توجهی و تکانشگری مشخص می‌شود. هدف این پژوهش مقایسه‌ی اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای در دو ناحیه‌ی پشتی-جانبی پیش پیشانی و گیجگاهی-آهیانه‌ای بر نظریه ذهن درکودکان مبتلا به نقص توجه– بیش‌فعالی بود. روش: این پژوهش به روش نیمه آزمایشی و طرح آن پیش آزمون ...  بیشتر