با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه

محمد اورکی؛ مهدیه رحمانیان؛ نپتون تهرانی؛ شیما حیدری

دوره 1، شماره 1 ، شهریور 1394، ، صفحه 41-51

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر باهدف بررسی تأثیر آموزش نوروفیدبک با باند فرکانس آلفا بر بهبود عملکرد حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال بیش فعالی ـ نقص توجه انجام گرفت. روش: جهت اجرای این تحقیق 8 کودک مبتلا به بیش فعالی ـ نقص توجه با روش نمونه‌گیری تصادفی انتخاب شدند؛ این کودکان در 10 جلسه آموزش نوروفیدبک با پروتکل تقویت آلفا شرکت کردند. برای سنجش ...  بیشتر