با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی

علیرضا پیرخائفی؛ توحید اکبروند

دوره 1، شماره 1 ، شهریور 1394، ، صفحه 26-40

چکیده
  مقدمه: پژوهش حاضر به‌منظور تعیین اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان با اختلال نارسایی توجه ـ بیش فعالی انجام شد. روش: طرح پژوهش شبه­آزمایشی از نوع پیش‌آزمون ـ پس‌آزمون با دو گروه آزمایش و کنترل بود. نمونه پژوهش شامل 30 کودک دختر و پسر با نارسایی توجه/بیش فعالی بود که به ...  بیشتر