با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
نبرد نورون‌ها: افزایش تمرکز با استفاده از بازی رایانه‌ای مبتنی بر بازخورد عصبی و رابط مغز-رایانه

حسام ساکیان محمدی؛ یزدان موحدی؛ یونس سخاوت

دوره 6، شماره 20 ، خرداد 1399، ، صفحه 83-100

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.47141.1449

چکیده
  مقدمه: هدف این پژوهش، تعیین تأثیر استفاده از سناریوهای مجازی مبتنی بر بازخورد عصبی در قالب بازی‌ رایانه‌ای بر افزایش تمرکز افراد سالم است. روش: طرح پژوهش حاضر تجربی است و جامعه آماری این پژوهش کلیه دانشجویان پسر دانشگاه هنر اسلامی تبریز در سال 1397 بودند. به منظور برآورد حجم نمونه از جدول کوهن استفاد شد که حجم نمونه معادل 24 نفر به شکل ...  بیشتر