با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
اثربخشی آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی در نوجوانان

نصرت اسکندری اصل؛ صالحه پیریایی

دوره 5، شماره 19 ، بهمن 1398، ، صفحه 73-88

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.51104.1507

چکیده
  مقدمه: مطالعه حاضر با هدف نشان دادن تأثیر آموزش شناختی جبران و ترمیم بر مبنای ارزیابی عصب روانشناختی کارکردهای اجرایی نوجوانان صورت گرفته است. روش: پژوهش حاضر از نوع نیمه­ آزمایشی است که در آن از طرح پیش ­آموزن ­ پس ­آزمون با گروه کنترل استفاده شده است. نمونه مورد بررسی در مطالعه حاضر 31 نوجوان دانش ­آموز بوده است که به طور تصادفی ...  بیشتر