با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی
تأثیر هشت هفته بازی‌های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش‌آموزان پسر

صالح جراحی؛ رسول عابدان زاده؛ محمد رضا دوستان

دوره 6، شماره 20 ، خرداد 1399، ، صفحه 31-46

https://doi.org/10.30473/clpsy.2020.49187.1475

چکیده
  هدف: این تحقیق به منظور بررسی تأثیرهشت هفته بازی­ های ویدئویی تعاملی بر تعادل ایستا و پویای دانش­ آموزان پسر بود. روش: 30 نفر از دانش­ آموزان پسر مقطع متوسطه اول شهرستان شادگان به‌صورت در دسترس در این تحقیق شرکت کردند. آزمون تعادل ایستا و پویا در مرحله پیش­­­آزمون گرفته شد. پس از برگزاری جلسه آشنایی با دستگاه ایکس باکس، گروه ...  بیشتر