امینی، ب؛ نوری، م؛ جانقربان، م؛ طیبیثانی، الف. (1394). مقایسه مهارتهای کنترل پوسچرال در شرایط حسی مختلف در کودکان مبتلا به اختلال ناهماهنگی رشدی و همتایان سالم. توانبخشی نوین. 9(3)، 10-19.
حسینی، ی؛ فرهپور، ن. (1396). تعامل بین درون دادهای بینایی و حسی– عمقی برای کنترل دینامیکی پوسچر در افراد سالم. مجله بیومکانیک ورزشی. ۳ (۱)، ۱۷-۲۴.
صادقی، ح؛ نوری، ش. (1394). پایایی سنجی آزمونهای عملکردی تعادل در زنان آندومورف ۲۴-۳۴ سال سالم. نشریه پژوهش در طب ورزشی و فناوری. 13(10)، 1-15.
دهقان، ن؛ فرامرزی، س؛ نادی، م؛ عارفی، م. (1396). بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان. فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی. 3 (9)، 67-86..
صادقی، ح؛ نوری، ش. (1394). پایاییسنجی آزمونهای عملکردی تعادل ایستا، نیمهپویا و پویا در زنان آکتومورف جوان. نشریه طب ورزشی. 7(1)، 35-55.
عارف، ن؛ طهماسبی، ش؛ عربعامری، ا. (1397). بررسی تأثیر مداخلۀ تمرینی شنا بر تعادل و سیستمهای درگیر در تعادل نوجوانان دارای اختلال شنوایی با کمکاری دهلیزی. نشریه پژوهش در توانبخشی ورزشی. 6(11)، 53-64.
غلامی، ب؛ قاسمی، ب؛ مرادی، م. (1397). تأثیر تمرینات ثبات مرکزی و زنجیره حرکتی بسته بر تعادل پویای دانشآموزان کم توان ذهنی. نشریه پژوهش در توانبخشی ورزشی. 6(11)، 13-20.
محمدی، س؛ گلزاری، م؛ اورکی، م. (1394). بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز. فصلنامه علمی ـ پژوهشی عصب روانشناسی. 1 (3)، 57-67.
Agmon, M., Perry, C. K., Phelan, E., Demiris, G., & Nguyen, H. Q. (2011). A pilot study of Wii Fit exergames to improve balance in older adults. Journal of geriatric physical therapy, 34(4), 161-167.
Biddiss, E., & Irwin, J. (2010). Active video games to promote physical activity in children and youth: a systematic review. Archives of pediatrics & adolescent medicine, 164(7), 664-672.
Boot, W. R., Blakely, D. P., & Simons, D. J. (2011). Do action video games improve perception and cognition? Frontiers in psychology, 2, 226.
Cakirca, G., Nas, C., Yilmaz, K., Guzelcicek, A., & Erel, O. (2019). Evaluation of dynamic thiol-disulfide balance in children with stage 3-5 chronic kidney disease. Annals of Medical Research, 26(8), 1565-8.
Cherng, R. J., Hsu, Y. W., Chen, Y. J., & Chen, J. Y. (2007). Standing balance of children with developmental coordination disorder under altered sensory conditions. Human movement science, 26(6), 913-926.
Dewar, R., Love, S., & Johnston, L. M. (2015). Exercise interventions improve postural control in children with cerebral palsy: a systematic review. Developmental Medicine & Child Neurology, 57(6), 504-520.
Eggenberger, P., Wolf, M., Schumann, M., & de Bruin, E. D. (2016). Exergame and balance training modulate prefrontal brain activity during walking and enhance executive function in older adults. Frontiers in aging neuroscience, 8, 66.
Fitzgerald, D., Trakarnratanakul, N., Smyth, B., & Caulfield, B. (2010). Effects of a wobble board-based therapeutic exergaming system for balance training on dynamic postural stability and intrinsic motivation levels. Journal of orthopaedic & sports physical therapy, 40(1), 11-19.
Gioftsidou, A., Vernadakis, N., Malliou, P., Batzios, S., Sofokleous, P., Antoniou, P. ... & Godolias, G. (2013). Typical balance exercises or exergames for balance improvement? Journal of back and musculoskeletal rehabilitation, 26(3), 299-305.
Greitemeyer, T., & Mügge, D. O. (2014). Video games do affect social outcomes: A meta-analytic review of the effects of violent and prosaically video game play. Personality and social psychology bulletin, 40(5), 578-589.
Gutiérrez, R. O., Galán del Río, F., Cano de la Cuerda, R., Diego, A., Isabel, M., González, R. A., & Page, J. C. M. (2013). A telerehabilitation program by virtual reality-video games improves balance and postural control in multiple sclerosis patients. NeuroRehabilitation, 33(4), 545-554.
Kim, K., Lee, T., Kang, G., Kwon, S., Choi, S., & Park, S. (2014). The effects of diverse warm-up exercises on balance. Journal of physical therapy science, 26(10), 1601-1603.
Kliem, A., & Wiemeyer, J. (2010). Comparison of a traditional and a video game based balance training program. International Journal of Computer Science in Sport, 9(2), 80-91.
Krampe, R. T., Smolders, C., & Doumas, M. (2014). Leisure sports and postural control: Can a black belt protect your balance from aging? Psychology and aging, 29(1), 95.
Missiuna, C., Rivard, L., & Pollock, N. (2011). Children with Developmental Coordination Disorder: CanChild Centre for Childhood Disability Research. McMaster University, 3(3), 45.
Panahi, M., Babakhani, F., Seidi, F. (2016). Comparison of Static and Dynamic Balance of Physically Active College Women with Different Foot Arch Heights. Journal of Research Rehabilitation Science. 12(2), 88-96.
Primack, B. A., Carroll, M. V., McNamara, M., Klem, M. L., King, B., Rich, M. ... & Nayak, S. (2012). Role of video games in improving health-related outcomes: a systematic review. American journal of preventive medicine, 42(6), 630-638.
Sabin, M. J. (2011). Reliability and validity of the Condition-Modified Star Excursion Balance Test: Influence of concussion history (Doctoral dissertation, University of Illinois at Urbana-Champaign).
Shumway-Cook, A., & Woollacott, M. H. (2007). Motor control: translating research into clinical practice. Lippincott Williams & Wilkins.
Son, Y. L., & Kim, J. W. (2018). The effects of mirror neuron system-based self-observation training on lower limb muscle activity and dynamic balance in patients with chronic stroke. Journal of Physical Therapy Science, 30(10), 1241-1244.
Tarakci, D., Ersoz Huseyinsinoglu, B., Tarakci, E., & Razak Ozdincler, A. (2016). Effects of Nintendo Wii‐Fit® video games on balance in children with mild cerebral palsy. Pediatrics international, 58(10), 1042-1050.
van Diest, M., Stegenga, J., Wörtche, H. J., Roerdink, J. B. M., Verkerke, G. J., & Lamoth, C. J. (2015). Quantifying postural control during exergaming using multivariate whole-body movement data: a self-organizing maps approach. PloS one, 10(7), e0134350.
Verheijden Klompstra, L., Jaarsma, T., & Strömberg, A. (2014). Exergaming in older adults: A scoping review and implementation potential for patients with heart failure. European Journal of Cardiovascular Nursing, 13(5), 388-398.
Wei, R. (2007). Effects of playing violent videogames on Chinese adolescents' pro-violence attitudes, attitudes toward others, and aggressive behavior. Cyberpsychology & behavior, 10(3), 371-380.
Williams, M. A., Soiza, R. L., Jenkinson, A. M., & Stewart, A. (2010). EXercising with C omputers in Later Life (EXCELL)-pilot and feasibility study of the acceptability of the Nintendo® WiiFit in community-dwelling fallers. BMC research notes, 3(1), 238.