با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آموزش مهارت‌های توجه اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]

  • آموزش نوروفیدبک درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک‌آزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]

ا

  • احساس تنهایی بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه‌ مصرف بر اساس حساسیت سیستم‌های مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]

  • اختلالات رفتاری اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]

  • اختلال یادگیری ویژه اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 67-84]

  • اختلال اضطراب فراگیر تاثیر روش درمانی نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روان شناختی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 41-54]

  • اختلال بیش فعالی – نقص توجه اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]

  • اختلال شخصیت مرزی بررسی بدکارکردی‌های عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 139-158]

  • اختلال شخصیت مرزی بررسی اثربخشی درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 37-58]

  • اختلال طیف اوتیسم اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]

  • اختلال کمبود توجه و بیش‌فعالی مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]

  • اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 9-22]

  • ادراک اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 9-20]

  • ادراک تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]

  • اضطراب اجتماعی درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک‌آزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]

  • اعتیاد مقایسه کنترل‌شده سیستم‌های مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 31-44]

  • اعتیاد مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعال‌سازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطاف‌پذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]

  • افسردگی اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر ارتقای کارکردهای اجرائی و کاهش افسردگی بیماران افسرده [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 21-40]

  • امواج الکتروعصبی مغز بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 9-20]

  • انتقال بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن. [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 9-30]

  • انعطاف‌پذیری شناختی مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعال‌سازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطاف‌پذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]

ب

  • بازی اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینه‌ای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]

  • بازخورد هنجاری بررسی ارتباط بین فعالیت نورون‌های آینه‌ای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]

  • بازداری اثر بخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعال‌سازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]

  • بازداری آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]

  • بازداری پاسخ اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 9-22]

  • بازداری پاسخ اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]

  • بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]

  • بازی‌های توجهی تأثیر بازی‌های توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانش‌آموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]

  • بدکارکردی عصب روانشناختی بررسی بدکارکردی‌های عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 139-158]

  • بهزیستی روان‌شناختی تاثیر روش درمانی نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روان شناختی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 41-54]

پ

  • پات گلف بررسی ارتباط بین فعالیت نورون‌های آینه‌ای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]

  • پرتاب آزاد بسکتبال اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]

  • پرتاب از بالای شانه تأثیر دستورالعمل‌های مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]

  • پروگزیمال تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخش‌های دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]

ت

  • تیپ شخصیتی A و B اثر بخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعال‌سازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]

  • تحریک الکتریکی کورتکس مغز اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]

  • تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر بهبود توجه دیداری در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 85-96]

  • تحریک فراجمجمه­ ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS ) اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 67-84]

  • تحریک فراجمجمه­ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) تاثیر تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانه‌های افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 75-88]

  • تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) اثر بخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعال‌سازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]

  • تمرینات جسمانی پیشرونده تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطاف‌پذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]

  • توانایی‌های شناختی تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]

  • توانبخشی شناختی تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطاف‌پذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]

  • توانبخشی شناختی تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]

  • توانبخشی شناختی رایانه-یار اثربخشی توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارسایی‌توجه/بیش‌فعالی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 9-22]

  • توانبخشی نوروسایکولوژی تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]

  • توجه اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]

  • توجه اثربخشی قابلیت محیط (فراهم‌سازها) روی مهارت‌های فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]

  • توجه تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]

  • توجه بیرونی دور تأثیر دستورالعمل‌های مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]

  • توجه بیرونی نزدیک تأثیر دستورالعمل‌های مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]

  • توجه دیداری اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر بهبود توجه دیداری در دانش‌آموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 85-96]

  • توجه درونی تأثیر دستورالعمل‌های مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]

  • توجه مستمر تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]

ح

  • حافظه اثربخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 67-84]

  • حافظه اثربخشی قابلیت محیط (فراهم‌سازها) روی مهارت‌های فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]

  • حافظه سرگذشتی بیش کلی گرا مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-60]

  • حافظه فضایی بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]

  • حافظه فعال اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]

  • حافظه فعال آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]

  • حافظه کاری اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینه‌ای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]

  • حافظه کاری تاثیر تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانه‌های افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 75-88]

  • حافظه کوتاه­مدت بینایی بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]

  • حرکات ریتمیک ملودیک اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینه‌ای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]

  • حل مساله ناکارآمد مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-60]

خ

  • خلاقیت درمانی اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر ارتقای کارکردهای اجرائی و کاهش افسردگی بیماران افسرده [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 21-40]

  • خودتنظیمی تأثیر بازی‌های توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانش‌آموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]

د

  • دیابت تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]

  • دارودرمانی مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]

  • دانش آموزان تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]

  • دانش‌آموز مضطرب تأثیر بازی‌های توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانش‌آموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]

  • درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر بررسی اثربخشی درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 37-58]

  • درمان فراشناخت درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک‌آزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]

  • درمان معمول بررسی اثربخشی درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 37-58]

  • درمان نوروفیدبک مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]

  • دیستال تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخش‌های دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]

  • دستکاری دست‌برتری اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]

  • دشواری در تنظیم هیجان بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه‌ مصرف بر اساس حساسیت سیستم‌های مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]

ر

  • ریتم حسی _ حرکتی بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]

  • رشد اجتماعی تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطاف‌پذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]

  • رمزگشایی چهره بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 9-20]

  • روش دیویس مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]

  • روش عصب‌روان‌شناختی مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]

ز

  • زبان‌ بیانی اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]

  • زبان دریافتی اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]

س

  • سیاهه رفتاری کودکان اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]

  • سیستم مغزی-رفتاری مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعال‌سازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطاف‌پذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]

  • سیستم­ های مغزی رفتاری بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه‌ مصرف بر اساس حساسیت سیستم‌های مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]

  • سیستم‌های مغزی-رفتاری مقایسه کنترل‌شده سیستم‌های مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 31-44]

  • سطوح حرکت تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخش‌های دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]

ش

  • شناخت تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]

ع

  • عصب‌شناختی مقایسه مهارت‌های عصب‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان با و بدون نارسایی حساب [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 107-122]

  • عضله دو سر بازویی بررسی ارتباط بین فعالیت نورون‌های آینه‌ای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]

  • عملکرد اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]

  • عملکرد خواندن مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]

  • عملکرد خواندن آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]

ف

  • فاصله اهداف تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخش‌های دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]

  • فراهم‌سازها اثربخشی قابلیت محیط (فراهم‌سازها) روی مهارت‌های فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]

  • فرسودگی تحصیلی اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]

  • فعال‌سازی اثر بخشی تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعال‌سازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]

ق

  • قیود زمانی تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخش‌های دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]

ک

  • کارکرد اجرایی تأثیر بازی‌های توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانش‌آموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]

  • کارکردهای اجرایی تاثیر توانبخشی شناختی رایانه‌یار بر کارکردهای اجرایی و توانایی‌های شناختی دانش‌آموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]

  • کارکردهای اجرائی اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر ارتقای کارکردهای اجرائی و کاهش افسردگی بیماران افسرده [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 21-40]

  • کارکردهای عصب روان‌شناختی مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعال‌سازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطاف‌پذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]

  • کم­توان ذهنی تأثیر دستورالعمل‌های مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی آموزش‌پذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]

  • کم‌توان ذهنی تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطاف‌پذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کم‌توان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]

  • کودکان ADHD اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]

  • کودکان دارای اختلال ذهنی اثربخشی قابلیت محیط (فراهم‌سازها) روی مهارت‌های فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]

  • کودکان مبتلا به ADHD مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]

گ

  • گشتالت اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 9-20]

م

  • متادون مقایسه کنترل‌شده سیستم‌های مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 31-44]

  • مهارت‌های اجتماعی مقایسه مهارت‌های عصب‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان با و بدون نارسایی حساب [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 107-122]

  • مهارت‌های عصب- روان‌شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]

  • موج بتا بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]

ن

  • ناتوانی یادگیری اثربخشی آموزش مهارت‌های توجه بر مهارت‌های عصب-روان‌شناختی و فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]

  • ناتوانی یادگیری خواندن تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]

  • نارسایی حساب مقایسه مهارت‌های عصب‌شناختی و اجتماعی دانش‌آموزان با و بدون نارسایی حساب [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 107-122]

  • نارساخوانی آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانش‌آموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]

  • نارسا‌خوان مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روان‌شناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]

  • نظریه ذهن بررسی بدکارکردی‌های عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگه‌های اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 139-158]

  • نظم‌جویی هیجان درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تک‌آزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]

  • نقش و زمینه اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 9-20]

  • نقص در کارکرد اجرایی مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-60]

  • نیمکره های مغز بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن. [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 9-30]

  • نوروفیدبک اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]

  • نوروفیدبک بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]

  • نوروفیدبک تاثیر روش درمانی نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روان شناختی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 41-54]

  • نورون‌های آینه‌ای بررسی ارتباط بین فعالیت نورون‌های آینه‌ای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]

  • نورون‌های آینه‌ای اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینه‌ای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]

و

  • واژگان کلیدی:افسردگی تاثیر تحریک فراجمجمه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانه‌های افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 75-88]

  • وسوسه مصرف مواد بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه‌ مصرف بر اساس حساسیت سیستم‌های مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]

ه

  • هیجانات چهره بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 9-20]

  • هماهنگی دودستی نامتقارن بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن. [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 9-30]