با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آذرشب، ثنا اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]

ا

  • احسانی، سمیرا اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]

  • ایزدی، سجاد مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • اسدی مجره، سامره بررسی اثربخشی درمان‏های ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرف‏کنندگان مواد محرک دارای نشانه‌های افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]

  • اسماعیلی، محمد مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • اکبری، بهمن بررسی اثربخشی درمان‏های ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرف‏کنندگان مواد محرک دارای نشانه‌های افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]

ت

  • ترابی، فرزانه تأثیر بازی‌های واقعیت مجازی و حرکتی بر حافظه کاری و عملکرد تعادلی شناختی – حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 38، 1403]

ج

  • جعفری، عیسی مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • جلیلی، الناز تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

چ

  • چوب فروش زاده، آزاده اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

ح

  • حاتمی نژاد، محمد مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • حسین چاری، مسعود مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

د

  • دلیر، مائده تأثیر تمرینات حس عمقی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تعادلی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی: مطالعه با پیگیری یک‌ماهه [دوره 10، شماره 38، 1403]

ر

  • رحمانیان، مهدیه تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • رحیم زاده، مهدی مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • رضایی شریف، علی اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]

  • رفیع پور، امین تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

ز

  • زارع، حسین مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • زارع، حسین تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

س

  • سروش نیا، سهیلا مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • سلطانی، نیلوفر اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

  • سماواتیان، حسین بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]

ص

  • صادقی، مسعود مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • صحراییان، کیمیا اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

  • صدری دمیرچی، اسماعیل اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]

  • صدری دمیرچی، اسماعیل مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

ع

  • عرفانی، نصراله تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

  • عسگری، کریم بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]

  • علیپور، احمد مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • علیپور، احمد تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • علیپور، ثریا بررسی اثربخشی درمان‏های ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرف‏کنندگان مواد محرک دارای نشانه‌های افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]

ف

  • فردین، محمدعلی اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • فضیلت پور، مسعود مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • فولادچنگ، محبوبه مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

ق

  • قاسمی، حسین تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

ک

  • کاظمی اصل، مهین تأثیر بازی‌های واقعیت مجازی و حرکتی بر حافظه کاری و عملکرد تعادلی شناختی – حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 38، 1403]

  • کیامرثی، آذر بررسی اثربخشی درمان‏های ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرف‏کنندگان مواد محرک دارای نشانه‌های افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]

  • کردمیرزا نیکوزاده، عزت‌اله اثربخشی روان‌درمانی کمک‌کننده به روان‌گردانی ذهن بر بهبود نشانه‌های بی‌خوابی و توانایی‌های شناختی افراد مصرف‌کننده کانابیس [دوره 10، شماره 38، 1403]

  • کریمی، نرگس تأثیر تمرینات حس عمقی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تعادلی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی: مطالعه با پیگیری یک‌ماهه [دوره 10، شماره 38، 1403]

م

  • محمدی، حسینعلی بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]

  • محمدیاری، سجاد مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • مصباح، ایمان اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]

  • ملکی، فرزاد تأثیر بازی‌های واقعیت مجازی و حرکتی بر حافظه کاری و عملکرد تعادلی شناختی – حرکتی کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه - بیش فعالی [دوره 10، شماره 38، 1403]

ن

  • نظری پور، محمد عصب حکمرانی: بررسی نقطه تلاقی علوم اعصاب و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • نوروزی همایون، محمدرضا مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

ه

  • هندری، زهرالک تأثیر تمرینات حس عمقی بر کارکردهای اجرایی و عملکرد تعادلی کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی: مطالعه با پیگیری یک‌ماهه [دوره 10، شماره 38، 1403]

ی

  • یوسفی، فریده مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]