آ
-
آذرشب، ثنا
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]
ا
-
احسانی، سمیرا
اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]
-
اسدی مجره، سامره
بررسی اثربخشی درمانهای ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرفکنندگان مواد محرک دارای نشانههای افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]
-
اسماعیلی، محمد
مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]
-
اکبری، بهمن
بررسی اثربخشی درمانهای ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرفکنندگان مواد محرک دارای نشانههای افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]
ج
-
جعفری، عیسی
مقایسه اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمهای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]
-
جلیلی، الناز
تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگسازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]
چ
-
چوب فروش زاده، آزاده
اثربخشی تحریک فراجمجهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]
ح
-
حاتمی نژاد، محمد
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطافپذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانشآموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]
ر
-
رحمانیان، مهدیه
تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگسازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]
-
رحیم زاده، مهدی
مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]
-
رضایی شریف، علی
اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]
-
رفیع پور، امین
تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]
ز
-
زارع، حسین
مقایسه اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمهای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]
-
زارع، حسین
تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]
س
-
سروش نیا، سهیلا
مقایسه اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمهای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]
-
سلطانی، نیلوفر
اثربخشی تحریک فراجمجهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]
-
سماواتیان، حسین
بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]
ص
-
صادقی، مسعود
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطافپذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانشآموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]
-
صحراییان، کیمیا
اثربخشی تحریک فراجمجهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطافپذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانشآموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]
ع
-
عرفانی، نصراله
تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]
-
عسگری، کریم
بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]
-
علیپور، احمد
مقایسه اثربخشی درمان حساسیت زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمهای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]
-
علیپور، احمد
تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگسازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]
-
علیپور، ثریا
بررسی اثربخشی درمانهای ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرفکنندگان مواد محرک دارای نشانههای افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]
ف
-
فردین، محمدعلی
اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمهای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]
ق
-
قاسمی، حسین
تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]
ک
-
کیامرثی، آذر
بررسی اثربخشی درمانهای ترکیبی شناختی-رفتاری و نوروفیدبک برکاهش عود در سوءمصرفکنندگان مواد محرک دارای نشانههای افسردگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 1-14]
م
-
محمدی، حسینعلی
بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]
-
محمدیاری، سجاد
مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]
-
مصباح، ایمان
اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]
ن
-
نوروزی همایون، محمدرضا
مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطافپذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانشآموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]