با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آمادگی جسمانی مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • آموزش تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • آموزش ذهن آگاهی مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • آموزش یوگا به همراه سبک زندگی سالم اثربخشی آموزش یوگا به همراه سبک زندگی سالم بر بهبود کیفیت و‌ میزان خواب و کارکردهای شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال بازی اینترنتی با تنگی تونل کارپال (تمرکز بر آسیب‌های عصب روان‌شناختی) [دوره 10، شماره 38، 1403]

ا

  • اختلال یادگیری اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

  • اختلال بازی اینترنتی اثربخشی آموزش یوگا به همراه سبک زندگی سالم بر بهبود کیفیت و‌ میزان خواب و کارکردهای شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال بازی اینترنتی با تنگی تونل کارپال (تمرکز بر آسیب‌های عصب روان‌شناختی) [دوره 10، شماره 38، 1403]

  • اختلال پرخوری مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • اختلال نقص توجه و بیش ‌فعالی مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • استرس ادراک شده مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • اضطراب مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • اضطراب اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

  • اضطراب تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • ایماگوتراپی مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و ایماگوتراپی بر کارکردهای اجرایی و رشد پس از آسیب در زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • امواج مغزی تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • اوتیسم اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]

ب

  • بازداری پاسخ اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]

ت

  • تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه‌ای مغز مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • تحریک فراجمجمه‌ای مغز اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

  • تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

  • تکانشگری مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • تنطیم شناختی هیجان تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

  • تنظیم هیجان مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی فراتفکر مبتنی بر شبیه‎ سازی ذهنی-مغزی و هنردرمانی با گِل ‎رُس بر تنظیم هیجان نوجوانان مبتلا به اختلال نقص ‎توجه- بیش ‎فعالی: یک کارآزمایی بالینی کنترل شده تصادفی [دوره 10، شماره 39، 1403]

  • توانایی‌های شناختی اثربخشی روان‌درمانی کمک‌کننده به روان‌گردانی ذهن بر بهبود نشانه‌های بی‌خوابی و توانایی‌های شناختی افراد مصرف‌کننده کانابیس [دوره 10، شماره 39، 1403]

  • توانبخشی شناختی تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

ح

  • حافظه شنیداری اثربخشی تحریک فراجمجه‌ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS)بر حافظه شنیداری و اضطراب در دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 47-59]

  • حافظه کاری اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه‌ای با جریان مستقیم (tDCS) بر حافظه کاری و بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اوتیسم شهر زاهدان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • حافظه کاری مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد مقایسه اثربخشی درمان حساسیت‌ زدایی با حرکات چشم و پردازش مجدد (EMDR) و تحریک فراجمجمه‌ای مغز با جریان مستقیم (tDCS) بر استرس ادراک شده و اضطراب زنان مبتلا به اختلال پرخوری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 15-32]

د

  • دانشجویان افسری مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • درمان هیجان‌مدار مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و ایماگوتراپی بر کارکردهای اجرایی و رشد پس از آسیب در زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی [دوره 10، شماره 37، 1403]

ر

  • رشد پس از آسیب مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و ایماگوتراپی بر کارکردهای اجرایی و رشد پس از آسیب در زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • رفتارهای پرخطر رانندگان بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]

  • روابط فرازناشویی مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و ایماگوتراپی بر کارکردهای اجرایی و رشد پس از آسیب در زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • روان‌درمانی کمک‌کننده به روان‌گردانی ذهن اثربخشی روان‌درمانی کمک‌کننده به روان‌گردانی ذهن بر بهبود نشانه‌های بی‌خوابی و توانایی‌های شناختی افراد مصرف‌کننده کانابیس [دوره 10، شماره 39، 1403]

ز

  • زمان واکنش مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • زنان مطلقه اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]

س

  • سلامت روان اثربخشی تحریک الکتریکی جریان مستقیم فراجمجمه ای (TDCS) بر بهبود سلامت روان زنان مطلقه [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 74-61]

ش

  • شبیه سازی ذهنی- مغزی مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی فراتفکر مبتنی بر شبیه‎ سازی ذهنی-مغزی و هنردرمانی با گِل ‎رُس بر تنظیم هیجان نوجوانان مبتلا به اختلال نقص ‎توجه- بیش ‎فعالی: یک کارآزمایی بالینی کنترل شده تصادفی [دوره 10، شماره 39، 1403]

ص

  • صوت ایزوکرونیک تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • صوت بین آئورال تاثیر اصوات بین آئورال و ایزوکرونیک بر هماهنگ‌سازی امواج مغزی و اضطراب [دوره 10، شماره 37، 1403]

ط

  • طبیعت انسانی عصب حکمرانی: بررسی نقطه تلاقی علوم اعصاب و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 37، 1403]

ع

  • عصب اخلاقی عصب حکمرانی: بررسی نقطه تلاقی علوم اعصاب و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • عصب اقتصادی عصب حکمرانی: بررسی نقطه تلاقی علوم اعصاب و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • عصب حسابداری عصب حکمرانی: بررسی نقطه تلاقی علوم اعصاب و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • عصب حکمرانی عصب حکمرانی: بررسی نقطه تلاقی علوم اعصاب و حاکمیت شرکتی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • عملکرد مقایسه یک دوره تمرینات منتخب آمادگی جسمانی با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر زمان واکنش و عملکرد تیراندازی در دانشجویان افسری [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 33-45]

  • عوامل شخصیتی بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]

  • عوامل عصب روانشناختی بررسی ویژگی های شخصیتی(توافق پذیری- با وجدان بودن) و عملکرد عصب روانشناختی مغز( بخش نقص توجه-بیش فعالی و هسته های قاعده ای) در پیش بینی رفتارمخاطره امیز رانندگی [دوره 10، شماره 36، 1403، صفحه 75-86]

ف

  • فراتفکر مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی فراتفکر مبتنی بر شبیه‎ سازی ذهنی-مغزی و هنردرمانی با گِل ‎رُس بر تنظیم هیجان نوجوانان مبتلا به اختلال نقص ‎توجه- بیش ‎فعالی: یک کارآزمایی بالینی کنترل شده تصادفی [دوره 10، شماره 39، 1403]

  • فراحافظه مقایسه اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی، تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال و تلفیق آموزش ذهن‌آگاهی با تحریک جریان مستقیم ترانس کرانیال بر حافظه کاری و فرا حافظه نوجوانان [دوره 10، شماره 37، 1403]

ک

  • کارکردهای اجرایی تاثیرتوان بخشی شناختی بر کارکرد های اجرایی، تنظیم شناختی هیجان و ولع مصرف زندانیان مرد تحت درمان نگهدارنده متادون [دوره 10، شماره 37، 1403، صفحه 1-22]

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی آموزش تنظیم هیجان و مداخله تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای بر بهبود کارکردهای اجرایی (توجه، انعطاف‌پذیری شناختی، بازداری پاسخ، کنترل هیجان) و تکانشگری در دانش‌آموزان پسر دارای اختلال نقص توجه و بیش فعالی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • کارکردهای اجرایی مقایسه اثربخشی درمان هیجان مدار و ایماگوتراپی بر کارکردهای اجرایی و رشد پس از آسیب در زنان آسیب دیده از روابط فرازناشویی [دوره 10، شماره 37، 1403]

  • کارکرد های شناختی اثربخشی آموزش یوگا به همراه سبک زندگی سالم بر بهبود کیفیت و‌ میزان خواب و کارکردهای شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال بازی اینترنتی با تنگی تونل کارپال (تمرکز بر آسیب‌های عصب روان‌شناختی) [دوره 10، شماره 38، 1403]

  • کانابیس اثربخشی روان‌درمانی کمک‌کننده به روان‌گردانی ذهن بر بهبود نشانه‌های بی‌خوابی و توانایی‌های شناختی افراد مصرف‌کننده کانابیس [دوره 10، شماره 39، 1403]

  • کیفیت خواب اثربخشی آموزش یوگا به همراه سبک زندگی سالم بر بهبود کیفیت و‌ میزان خواب و کارکردهای شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال بازی اینترنتی با تنگی تونل کارپال (تمرکز بر آسیب‌های عصب روان‌شناختی) [دوره 10، شماره 38، 1403]

گ

  • گِل ‎رُس مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی فراتفکر مبتنی بر شبیه‎ سازی ذهنی-مغزی و هنردرمانی با گِل ‎رُس بر تنظیم هیجان نوجوانان مبتلا به اختلال نقص ‎توجه- بیش ‎فعالی: یک کارآزمایی بالینی کنترل شده تصادفی [دوره 10، شماره 39، 1403]

ن

  • نشانه‌های بی‌خوابی اثربخشی روان‌درمانی کمک‌کننده به روان‌گردانی ذهن بر بهبود نشانه‌های بی‌خوابی و توانایی‌های شناختی افراد مصرف‌کننده کانابیس [دوره 10، شماره 39، 1403]

  • نشانه های تنگی تونل کارپال اثربخشی آموزش یوگا به همراه سبک زندگی سالم بر بهبود کیفیت و‌ میزان خواب و کارکردهای شناختی نوجوانان مبتلا به اختلال بازی اینترنتی با تنگی تونل کارپال (تمرکز بر آسیب‌های عصب روان‌شناختی) [دوره 10، شماره 38، 1403]

  • نقص ‎توجه- بیش فعالی مقایسه اثربخشی برنامه آموزشی فراتفکر مبتنی بر شبیه‎ سازی ذهنی-مغزی و هنردرمانی با گِل ‎رُس بر تنظیم هیجان نوجوانان مبتلا به اختلال نقص ‎توجه- بیش ‎فعالی: یک کارآزمایی بالینی کنترل شده تصادفی [دوره 10، شماره 39، 1403]

و