آ
-
آزمون دسته بندی کارت ویسکانسین
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 39-50]
-
آزمون عملکرد پیوسته دیداری و شنیداری (IVA)
مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 25-38]
-
آموزش زبان دوم
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
آموزش نوروفیدبک
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
ا
-
احساس تنهایی
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
اختلال استرس پسآسیبی(PTSD)
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
اختلال دوقطبی
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
-
اختلال طیف اوتیسم
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
اختلال نقص توجه بیش فعالی ADHD
مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 25-38]
-
اختلال های یادگیری
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 39-50]
-
ادراک دیداری ـ حرکتی
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
استرس
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
اضطراب
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
اضطراب اجتماعی
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
اعتماد به نفس
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
افراد مبتلا به بیش فعالی و نقص توجه
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]
-
افسردگی
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
-
الکترو انسفالوگرافی کمی (QEEG)
مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 25-38]
-
الگوی امواج مغزی
مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 131-142]
-
انتخاب محصول
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
انعطافپذیری ذهن
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
انعطاف پذیری شناختی
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
-
انگیزه درونی
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
-
اوتیسم با عملکرد بالا
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
ب
-
بازاریابی عصبی
مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 131-142]
-
بازتوانی شناختی
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
بازداری
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
بازماندگان جنگ
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
بازنمایی نموداری و جبری تابع
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
بازیهای شناختی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
بیماری ام اس
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
پ
-
پارکینسون
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
پردازش شناختی
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
ت
-
تبلیغات برند
مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 131-142]
-
تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای مغز –سرعت پردازش- توجه
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]
-
تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (TDCS)
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS)
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
تحریک مغناطیسی
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
-
تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای مغز
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
-
ترجیح هوشیارانه
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
ترسیم در آینه
مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-24]
-
تیر و کمان
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
تصمیم گیری
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
تصمیمگیری
اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیمگیری پرخطر [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 109-120]
-
تصمیم گیری پر خطر
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
تصویرسازی حرکتی
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
تکلیف N-back
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
تنظیم شناختی هیجان
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
توانبخشی شناختی
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
توجه
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
توجه
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
-
توجه پیوسته
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
ث
-
ثبات مرکزی
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
ح
-
حافظه
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
حافظه دیداری- شنیداری
مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-24]
-
حافظه کاری
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
-
حافظه کاری
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
حافظه کاری
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
-
حافظه مربوط به آینده
برآورد مقدماتی ساخت و تعیین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حافظه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 41-52]
-
حافظه مربوط به گذشته
برآورد مقدماتی ساخت و تعیین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حافظه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 41-52]
خ
-
خواندن
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
خودتعلیمی کلامی
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
-
خودگویی مثبت
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
د
-
دارودرمانی
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
-
دامنه مولفه P300
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
دانشآموزان
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
دانشآموزان نارساخوان
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
دانش مفهومی و رویه ای
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
دست برتری
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
ر
-
ریاضی
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
ریتم میو
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
رفتارهای پرخطر
روابط ساختاری فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری، راهبردهای فرایندی نظمجویی هیجان و رفتارهای پرخطر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 133-146]
ز
-
زمان حرکت
بررسی تأثیر بازخورد دامنه ای فضایی و زمانی بر کاهش خطای دقت زمانبندی و فضایی تکلیف مبادله سرعت - دقت فیتز [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 23-38]
-
زمان واکنش
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
-
زنان دارای اضافهوزن
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
س
-
سیستم نورونهای آینهای
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
سیستمهای مغزی رفتاری
روابط ساختاری فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری، راهبردهای فرایندی نظمجویی هیجان و رفتارهای پرخطر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 133-146]
-
سیستمهای مغزی ـ رفتاری
مقایسه فعالیت سیستمهای مغزی ـ رفتاری بین ورزشکاران رشتههای ورزشی انفرادی و گروهی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 69-84]
-
سیستمهای مغزی-رفتاری
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
سلامت عمومی
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
ش
-
شخصیت
روابط ساختاری فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری، راهبردهای فرایندی نظمجویی هیجان و رفتارهای پرخطر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 133-146]
-
شرایط تحتفشار
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
شکایات جسمانی
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
-
شناخت
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
ع
-
عاطفه
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
عرض اهداف
بررسی تأثیر بازخورد دامنه ای فضایی و زمانی بر کاهش خطای دقت زمانبندی و فضایی تکلیف مبادله سرعت - دقت فیتز [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 23-38]
-
عصب روانشناختی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
عملکرد
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
عملکردهای شناختی
اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیمگیری پرخطر [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 109-120]
ف
-
فلج مغزی
بررسی تأثیر تمرینهای ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف دانشآموزان دبستانی مبتلا به فلج مغزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 25-40]
ق
-
قانون فیتز
بررسی تأثیر بازخورد دامنه ای فضایی و زمانی بر کاهش خطای دقت زمانبندی و فضایی تکلیف مبادله سرعت - دقت فیتز [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 23-38]
-
قشر پیشپیشانی خلفی جانبی (DLPFC)
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
ک
-
کارکرد اجرایی
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
کارکرد اجرایی
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 39-50]
-
کارکردهای اجرایی
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
کژکاری های شناختی
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
کورتیزول بزاقی
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
م
-
ماز ذهنی
مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-24]
-
مداخله رفتاری
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
مداخله شناختی
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
مشاهده عمل
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
مشتری
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
مغز
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
-
مهارتهای حرکتی درشت
بررسی تأثیر تمرینهای ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف دانشآموزان دبستانی مبتلا به فلج مغزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 25-40]
-
مهارتهای حرکتی ظریف
بررسی تأثیر تمرینهای ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف دانشآموزان دبستانی مبتلا به فلج مغزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 25-40]
-
موج آلفا
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
مولتیپل اسکلروزیس
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
ن
-
ناتوانی یادگیری
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
ناتوانی در ریاضیات
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 39-50]
-
نظمجویی هیجان
روابط ساختاری فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری، راهبردهای فرایندی نظمجویی هیجان و رفتارهای پرخطر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 133-146]
-
نقصتوجه/بیش فعالی
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
-
نوجوان
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
نوروفیدبک
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
نوروفیدبک
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
-
نوروفیدبک
اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیمگیری پرخطر [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 109-120]
-
نوروفیدبک
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
و
-
واژگان کلیدی:طرحوارههای ناسازگار اولیه
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
-
ورزشکار ماهر
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
-
ورزشهای انفرادی
مقایسه فعالیت سیستمهای مغزی ـ رفتاری بین ورزشکاران رشتههای ورزشی انفرادی و گروهی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 69-84]
-
ورزشهای گروهی
مقایسه فعالیت سیستمهای مغزی ـ رفتاری بین ورزشکاران رشتههای ورزشی انفرادی و گروهی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 69-84]
-
ولع مصرف مواد غذایی
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
ی
-
یادگیری
مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-24]