آ
-
آبادیان، علی
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
-
آذرنیا، اکرم
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 30، 1401]
-
آقایوسفی، علیرضا
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
ا
-
استادزاده، زیبا
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
-
اسدی، جوانشیر
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
-
اسدی، سالار
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
-
اسکندری، محبوبه
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
-
اسماعیلی، لیدا
اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]
-
اعتمادی فر، مسعود
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
افتخار، طاهره
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
-
الماسی، مجید
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
امینی ماسوله، میلاد
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
-
اورکی، محمد
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
اورکی، محمد
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
ب
-
باقرزاده، فضل الله
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
-
بیگدلی، ایمان الله
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
پ
-
پیرمحمدی، منیره
مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]
-
پورآذر، مرتضی
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
ت
-
تکبیری اسکویی، تینا
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
ج
-
جزینی، فریبا
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
-
جهاندار، مریم
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
-
جهانگیری، زهرا
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
جوکار، فاطمه
ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]
چ
-
چلبیانلو، غلامرضا
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
-
چهارده چریک، مجید
ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]
ح
-
حاتمی نژاد، محمد
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
حیدری، حسن
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
-
حسنی، جعفر
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
د
-
داودی، حسین
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
-
دهقان، مسعود
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
ر
-
رجائی، علی رضا
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
-
رحیمی، چنگیز
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
رحمانیان، مهدیه
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
-
رضایی، سعید
مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]
-
رضایی، مونا
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
-
رضایی دهنوی، صدیقه
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
رفیعی پور، امین
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
رمضانپور، علیرضا
اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]
-
رئیسیان زاده، فاطمه
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
ز
-
زارع، حسین
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
-
زمانی، مریم
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
س
-
سرانو روسا، میگوئل آنجل
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
ش
-
شیخ، محمود
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
-
شریفی، علی اکبر
هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]
-
شیرین، فاطمه
ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی؛ ساخت و روایییابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]
-
شعبانی، جعفر
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
-
شهابی، روح الله
ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی؛ ساخت و روایییابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]
ص
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
ع
-
عابدی، احمد
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
-
عبدی، رضا
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
-
علیپور، احمد
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
علیپور، احمد
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
-
علیزاده فرد، سوسن
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
غ
-
غرایاق زندی، حسن
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
-
غفاری خلیق، حدیث
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
غنائی چمن آباد، علی
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
ف
-
فرامرزی، سالار
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
-
فرشام، آیدا
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
-
قشونی، مجید
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
ک
-
کشمیرشکن، مهدیه
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
گ
-
گلمکانی، محمدرضا
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
ل
-
لطفی، علیرضا
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
م
-
مرادی، آسیه
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 30، 1401]
-
مشتاقی، نیما
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
-
مصطفائی، علی
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
-
مقدم زاده، علی
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
-
ملازاده، جواد
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
مهدیخانی، ملیحه
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
-
مهرصفر، امیر حسین
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
-
موحدی، یزدان
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
ن
-
ناظم زادگان، غلامحسین
ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]
-
نیری، ،مهدی
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
-
نیرومند، محدثه
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
نصرت آبادی، مسعود
ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی؛ ساخت و روایییابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]
-
نعامی، اشواق
هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]
-
نوروزی همایون، محمدرضا
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
و
-
وثوق، امیر صالح
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
ه
-
هادیان فرد، حبیب
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
همایون نیا فیروزجاه، مرتضی
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
ی
-
یزدانبخش، کامران
اثربخشی آموزش ذهن آگاهی مبتنی بر واقعیت مجازی بر بهبود تنظیم شناختی هیجان در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 8، شماره 30، 1401]