با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن عصب روان‌شناسی

آ

  • آقایی، حکیمه مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]

ا

  • ابراهیمی مقدم، حسین مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]

  • اسبقی، الهام مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]

  • اقایوسفی، علیرضا رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • اکبری، الیاس بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

  • اکبری مطلق، مریم مقایسه ویژگی‌های عصب ‌روان‌شناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]

  • اکبروند، توحید اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]

  • امیری، سهراب تفاوت‌های فردی در توانایی‌های شناختی و سبک‌های عاطفی با توجه به گرایش‌های شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]

  • امیری، نسرین اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]

  • امینی، حجت الله مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • امینی، فاطمه مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

  • اورکی، محمد تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • اورکی، محمد رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • اورکی، محمد تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]

  • اورکی، محمد بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

ب

  • باغبان کازرانی، عاطفه اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پس‌خوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]

  • بزاززاده، نیلوفر نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • بزرگمهر، علی تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]

  • بزرگمهر، مهدی تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]

  • بسطامی، مالک نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

پ

  • پیرخائفی، علیرضا اثربخشی الگوی توان‌بخشی عصب روان‌شناختی یکپارچه‌سازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]

ت

  • تهرانی، نپتون تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

ج

  • جوانمرد، غلامحسین مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دسته‌بندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]

ح

  • حیدری، شیما تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • حسنی، جعفر بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

  • حسنی ابهریان، پیمان اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پس‌خوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]

  • حکمتی، عیسی اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

د

  • دانش، عصمت اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پس‌خوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]

ذ

  • ذکاوت، حسن مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

  • ذوالفقاری نیا، منیره نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

ر

  • رامش، سمیه اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]

  • رحمانیان، مهدیه تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیش‌فعالی نقص‌توجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]

  • رحمانیان، مهدیه تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]

  • رضایی، علی محمد مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]

ز

  • زارعی، عباس علی مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]

ش

  • شاهمرادی، سپیده تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]

ص

  • صالحی، مریم مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • صمیمی، زبیر اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]

ط

  • طالع پسند، سیاوش مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]

ع

  • عیسی زادگان، علی تفاوت‌های فردی در توانایی‌های شناختی و سبک‌های عاطفی با توجه به گرایش‌های شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]

  • علی پور، فرشید نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]

  • علیپور، احمد مقایسه مؤلفه‌های خلاقیت بین دانش‌آموزان راست‌دست، چپ‌دست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]

غ

  • غریبی، حسن اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

ق

  • قلی زاده، زلیخا اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]

ک

  • کرد تمینی، مسلم اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]

گ

  • گلزاری، میترا مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکره‌های مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]

  • گلزاری، میترا بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

م

  • محمدی، سید یونس بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]

  • محمد زاده، حسن مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یاد‌داری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]

  • محمدی قره قوزلو، رقیه رابطه سیستم‌های مغزی بازداری و فعال‌سازی رفتاری (BIS/BAS) با سبک‌های تصمیم‌گیری: نقش تعدیل‌کننده دست‌برتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]

  • مرادی، علیرضا بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]

ن

  • نجاتی، وحید اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]

  • نجارزادگان، مریم اثر توان‌بخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کم‌توجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیش‌فعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب نقش واسطه‌ای نظم‌جویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستم‌های مغزی رفتاری و تکانش‌گری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]