آ
-
آقایی، حکیمه
مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]
ا
-
ابراهیمی مقدم، حسین
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]
-
اسبقی، الهام
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]
-
اقایوسفی، علیرضا
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
اکبری، الیاس
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
-
اکبری مطلق، مریم
مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]
-
اکبروند، توحید
اثربخشی الگوی توانبخشی عصب روانشناختی یکپارچهسازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
-
امیری، سهراب
تفاوتهای فردی در تواناییهای شناختی و سبکهای عاطفی با توجه به گرایشهای شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]
-
امیری، نسرین
اثر توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کمتوجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]
-
امینی، حجت الله
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
امینی، فاطمه
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
-
اورکی، محمد
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
-
اورکی، محمد
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
اورکی، محمد
تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]
-
اورکی، محمد
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
ب
-
باغبان کازرانی، عاطفه
اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پسخوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]
-
بزاززاده، نیلوفر
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
بزرگمهر، علی
تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]
-
بزرگمهر، مهدی
تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]
-
بسطامی، مالک
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
پ
-
پیرخائفی، علیرضا
اثربخشی الگوی توانبخشی عصب روانشناختی یکپارچهسازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
ت
-
تهرانی، نپتون
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
ج
-
جوانمرد، غلامحسین
مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]
ح
-
حیدری، شیما
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
-
حسنی، جعفر
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
-
حسنی ابهریان، پیمان
اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پسخوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]
-
حکمتی، عیسی
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
د
-
دانش، عصمت
اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پسخوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]
ذ
-
ذکاوت، حسن
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
-
ذوالفقاری نیا، منیره
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
ر
-
رامش، سمیه
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]
-
رحمانیان، مهدیه
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
-
رحمانیان، مهدیه
تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]
-
رضایی، علی محمد
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]
ز
-
زارعی، عباس علی
مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]
ش
-
شاهمرادی، سپیده
تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]
ص
-
صالحی، مریم
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
صمیمی، زبیر
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]
ع
-
عیسی زادگان، علی
تفاوتهای فردی در تواناییهای شناختی و سبکهای عاطفی با توجه به گرایشهای شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]
-
علی پور، فرشید
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
علیپور، احمد
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
غ
-
غریبی، حسن
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
ق
-
قلی زاده، زلیخا
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
ک
-
کرد تمینی، مسلم
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]
گ
-
گلزاری، میترا
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]
-
گلزاری، میترا
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
م
-
محمدی، سید یونس
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
-
محمد زاده، حسن
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
محمدی قره قوزلو، رقیه
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
مرادی، علیرضا
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
ن
-
نجاتی، وحید
اثر توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کمتوجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]
-
نجارزادگان، مریم
اثر توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کمتوجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]
ی
-
یارمحمدی واصل، مسیب
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]