آ
-
آقایی، حکیمه
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
-
آقا یوسفی، علیرضا
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
آقایوسفی، علیرضا
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
آقایوسفی، علیرضا
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
ا
-
احدی، حسن
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
-
احمدی، اسماعیل
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
ارشاد، مریم
اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیمگیری پرخطر [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 109-120]
-
اسبقی، الهام
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
-
استادیان خانی، زهرا
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
استکی، مهناز
مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 25-38]
-
اسدی، ایوب
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
اسدالهی فام، شعله
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 39-50]
-
اشرفی، حمیدرضا
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]
-
اشرف پور نوائی، سعید
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
-
اورکی، محمد
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
ب
-
بیات مختاری، لیلا
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
باقری فر، علی
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]
-
بیرامی، منصور
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
بررسی تأثیر تمرینهای ادراکی ـ حرکتی بر مهارتهای حرکتی درشت و ظریف دانشآموزان دبستانی مبتلا به فلج مغزی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 25-40]
ت
-
تابناک، فاطمه
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
توصیفیان، نگین
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
ج
-
جباری نوقابی، مهدی
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
جوانمرد، غلامحسین
مقایسه کارکردهای اجرایی کودکان مبتلاء به ناتوانی یادگیری ریاضیات با کودکان دارای ناتوانی خواندن، نوشتن و عادی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 39-50]
ح
-
حاتمی، فرزانه
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
حاتمی، فرزانه
تاثیر تمرکز توجه درونی و بیرونی بر تغییرات الکتروانسفالوگرافی در مهارت پرتاب دارت [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 115-130]
-
حاتمی شاه میر، الهام
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
حافظی، الهه
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
حسنی، جعفر
روابط ساختاری فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری، راهبردهای فرایندی نظمجویی هیجان و رفتارهای پرخطر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 133-146]
-
حسینیان، ندا
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
-
حقایق، سید عباس
مقایسه فعالیت سیستمهای مغزی ـ رفتاری بین ورزشکاران رشتههای ورزشی انفرادی و گروهی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 69-84]
-
حکمتی، عیسی
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
خ
-
خالدیان، محمد
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
-
خالقی، رضا
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
خبیری، محمد
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
خداوردی، ندا
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
خیرخواه، محمدتقی
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
خسروی، شیرین
مقایسه فعالیت سیستمهای مغزی ـ رفتاری بین ورزشکاران رشتههای ورزشی انفرادی و گروهی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 69-84]
-
خلجی، زهرا
روابط ساختاری فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری، راهبردهای فرایندی نظمجویی هیجان و رفتارهای پرخطر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 133-146]
-
خلیلی نژاد، مریم
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
د
-
دهقان، نجمه
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
دوستان، محمدرضا
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
-
دوستان، محمدرضا
بررسی تأثیر بازخورد دامنه ای فضایی و زمانی بر کاهش خطای دقت زمانبندی و فضایی تکلیف مبادله سرعت - دقت فیتز [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 23-38]
ر
-
رجبی، سوران
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
رستمی، چنگیز
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
-
رستمی، زینب
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]
-
رفیعی نیا، پروین
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
ز
-
زارع، حسین
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
زارع، حسین
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
زمانی، گل اندام
تأثیر تحریک الکتریکی فراجمجه ای مغز بر حافظه کاری و زمان واکنش دختران ورزشکار [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 51-62]
س
-
سپهوندی، محمد علی
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
سربی، محمد حسین
مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-24]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسه عملکرد ماز ذهنی و یادگیری انتقال دو جانبه عصبی (بر اساس آزمون ترسیم در آینه) در دانشجویان با حافظه دیداری ـ شنیداری قوی و ضعیف [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 9-24]
-
سواری، کریم
برآورد مقدماتی ساخت و تعیین ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه حافظه [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 41-52]
-
سورنی، حمید
اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیمگیری پرخطر [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 109-120]
ش
-
شهبازی، مهدی
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
ص
-
صباحی، پرویز
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
-
طهماسبی، فرشید
تأثیر مشاهده و تصویرسازی عمل بر سرکوب ریتم میو در پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 85-102]
-
طهماسبی، فرشید
تاثیر تمرکز توجه درونی و بیرونی بر تغییرات الکتروانسفالوگرافی در مهارت پرتاب دارت [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 115-130]
-
طهماسبی بروجنی، شهزاد
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
ع
-
عارفی، مژگان
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
عزیزی، امیر
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
عسکری، پرویز
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
-
عشایری، حسن
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
علی پور، احمد
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
-
علم الهدائی، سید حسن
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
علی نژاد، غلامرضا
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
-
عیوضی حشمت، علی اصغر
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
غ
-
غریبی، حسن
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
-
غلامی، رودابه
مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 25-38]
ف
-
فتاحی، ثمینه
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
-
فرامرزی، سالار
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
فرجی، رضا
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
فرخی، نورعلی
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
فرساد، نجمه
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
فغفوری آذر، معصومه
تأثیر تمرین نوروفیدبک و تحتفشار بر عملکرد ورزشکاران ماهر تیر و کمان در شرایط رقابتی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 103-116]
ق
-
قادری بگه جان، کاوه
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
-
قلی زاده، زلیخا
مقایسه اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی و نوروفیدبک بر کاهش نشانههای اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 117-132]
-
قلی زاده، زلیخا
اثربخشی نوروفیدبک بر تصمیمگیری پرخطر [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 109-120]
ک
-
کرمانی مامازندی، زهرا
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
گ
-
گودینی، رضا
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
م
-
محمدی فر، محمدعلی
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
-
محمودی، آرمین
مدل یابی ساختاری طرحواره های ناسازگار اولیه و کارکردهای اجرایی بیماران مبتلا به اختلال ام اس با تأکید بر نقش واسطه ای احساس تنهایی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 93-108]
-
محمودی میمند، محمد
اثر انتخاب محصول مورد علاقه مشتری ازنظر شکل و رنگ بر موج آلفا [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 87-102]
-
میر دریکوند، فضل اله
مقایسه تأثیر آموزش توانبخشی شناختی، نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی ـ رفتاری بر ادراک دیداری ـ حرکتی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 103-118]
-
مفتون، پرویز
آموزش انگلیسی به عنوان زبان دوم به کودکان اختلال طیف اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 39-54]
-
مقدم زاده، علی
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
مقیمی، سحر
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
مقیمی، علی
مقایسه دامنه مؤلفه P300 دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح بالا با دانشجویان دارای دانش مفهومی و رویه ای سطح پایین در حل مسائل انتقال بین بازنمایی نموداری و جبری تابع [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 55-70]
-
مکرمی، مهران
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
مکوند، شاهرخ
بررسی اثربخشی درمان تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمهای بر حافظه کاری و علائم اختلال دوقطبی [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 29-50]
-
مکوند حسینی، شاهرخ
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
منصوری کلاش، رامین
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
مهرصفر، امیر حسین
تاثیر مداخله خودگویی مثبت بر پاسخهای روانی فیزیولویکی اضطراب رقابتی و اعتماد به نفس در ورزشکاران نخبه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 91-102]
-
موحدی، یزدان
تأثیر بازتوانی شناختی بر عملکرد توجه متمرکز ـ پراکنده و حافظه کاری در دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 9-28]
-
موحدی، یزدان
مقایسه تأثیر تبلیغات برند بر الگوی امواج مغزی مصرف کنندگان علاقمند و غیر علاقمند به برند [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 131-142]
ن
-
نادی، محمدعلی
بررسی اثربخشی بسته آموزشی بازیهای شناختی بر عملکرد مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 67-86]
-
نادری، فرح
مقایسه تأثیر آموزش نوروفیدبک و دارودرمانی بر کاهش ولع مصرف مواد غذایی و سلامت عمومی در زنان دارای اضافهوزن [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 119-132]
-
نجاتی، وحید
تأثیر تحریک مستقیم الکتریکی مغز از روی جمجمه (tDCS) و آموزش آگاهی واجشناختی بر بهبود عملکرد بعد دیداری حافظه کاری کودکان نارساخوان [دوره 3، شماره 8، 1396، صفحه 51-68]
-
نجاتی، وحید
اثر استرس بر تصمیم گیری پرخطر: شواهدی از یک آزمون عصب روان شناختی [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 9-22]
-
نجاتی، وحید
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS)بر کارکردهای اجرایی بازماندگان جنگی مبتلا به اختلال استرس پسآسیبی(PTSD) [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 103-114]
-
نجفی، محمود
رابطه سیستمهای مغزی-رفتاری و عواطف با اضطراب اجتماعی در دانشجویان [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 63-80]
-
نجفی، محمود
اثربخشی آموزش نوروفیدبک در بهبود کارکردهای اجرایی توجه و انعطافپذیری شناختی دانشجویان ورزشکار [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 71-90]
-
نرماشیری، عبدالواحد
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]
-
نصرت آبادی، مسعود
مقایسه نتایج الکتروانسفالوگرافی کمی(QEEG) با نتایج آزمون IVA در کودکان دارای اختلال نقص توجه ـ بیش فعالی [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 25-38]
-
نظرپور، محسن
پیشبینی راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با استفاده از انعطافپذیری ذهن، بازداری و توجه پیوسته در نوجوانان دختر [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 9-24]
-
نیک نام، ملیحه
بررسی تأثیر بازخورد دامنه ای فضایی و زمانی بر کاهش خطای دقت زمانبندی و فضایی تکلیف مبادله سرعت - دقت فیتز [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 23-38]
-
نوحی، شهناز
رابطه سمت شکایات جسمانی و علائم افسردگی با دست برتری [دوره 3، شماره 10، 1396، صفحه 81-92]
ه
-
هادی چماچائی، حسن
تاثیر تمرکز توجه درونی و بیرونی بر تغییرات الکتروانسفالوگرافی در مهارت پرتاب دارت [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 115-130]
-
هژبرنیا، زهرا
تأثیر هشت هفته تمرینات ثبات دهنده مرکزی بر میزان انگیزه درونی بیماران پارکینسون [دوره 3، شماره 9، 1396، صفحه 53-66]
-
همتی راد، گیتی
اثربخشی تحریک الکتریکی فراقشری مغز بر بهبود سرعت پردازش شناختی توجه در افراد مبتلا به بیشفعالی و نقص توجه [دوره 3، شماره 11، 1396، صفحه 143-158]