آ
-
آزمونهای رایانهای عصبروانشناختی
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
-
آلزایمر
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
-
آلفا
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
ا
-
اثر عینیت
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
-
اثر هیجان
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
-
اختلال یادگیری خاص
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
-
اختلال بیش فعالی/ نقص توجه (ADHD)
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
اختلال گفتمان
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
-
ادراک دیداری
هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]
-
استرس ادراک شده
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
-
افسردگی
اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]
-
الکتروآنسفالوگرافی کمّی
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
الکتروآنسفالوگرافی کمی
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
-
اماس
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
-
ایمنوگلوبین A
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
ب
-
بازداری رفتاری
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
بازی درمانی
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
-
بازشناسی دیداری واژگان
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
-
بازنگری
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
-
بازی های توجهی
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
-
بازیهای حرکتی
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
-
بازیهای رایانهای
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
-
بتا
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
-
برونگرایی
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
پ
-
پایایی
هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]
-
پتانسیل های وابسته به رویداد (ERP)
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
-
پتانسیل وابسته به رویداد
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
پردازش معنایی
اثر عینیت و هیجان در پردازش معنایی واژگان با استفاده از روش پتانسیل های وابسته به رویداد [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 9-20]
-
پردازش هیجان چهره ای
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
ت
-
تحریک الکتریکی
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
-
تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
-
تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم
اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]
-
تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
تحلیل عوامل
هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]
-
تعارض سبک برتر یادگیری
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
-
تکانشگری
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
تمرینات عصب روان-شناختی
ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]
-
تنآرامی
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
توانبخشی شناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
-
توان بخشی شناختی
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
-
تومور مغزی
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
چ
-
چرخه های جنسی زنان
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
ح
-
حافظه حرکتی
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
-
حافظه فعال
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
-
حافظه فعال
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
حافظهکاری
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
خ
-
خصوصیات شخصیتی
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
د
-
داربست مادری
ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی؛ ساخت و روایییابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]
-
دانش آموزان
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
-
دانشآموزان
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
-
دانش آموزان تیزهوش و عادی
مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]
-
دبستان
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
ذ
-
ذهن آگاهی
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
ر
-
راهنمای جمله فلپس
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
-
ربعهای مغزی
مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]
-
رفتارهای آسیب به خود
مقایسه اثربخشی درمان تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمهای و تحریک مغناطیسی فرا جمجمهای مکرر بر حافظه کاری، تکانشگری و رفتارهای آسیب به خود در افراد مبتلا به شخصیت مرزی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 9-24]
-
رنگ آبی
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
-
رنگ قرمز
مقایسه رنگ قرمز و آبی در فرکانسهای مغزی دانشآموزان ابتدایی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 65-72]
-
روایی
هنجاریابی آزمون جستجوی دیداری کودکان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 55-64]
س
-
سازگاری اجتماعی
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
-
سازگاری تحصیلی
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
-
سازگاری هیجانی
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
-
سالمندان
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
-
سبک پردازش اطلاعات مغزی
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
-
سبکهای پردازش اطلاعات
مقایسه سبک تسلط ربع های مغزی و سبک های پردازش اطلاعات در دانش آموزان تیزهوش و عادی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 21-28]
-
سکته مغزی
مقایسه ی اثربخشی پروتکل توانبخشی شناختی مبتنی بر تکالیف رایانه ای با و بدون تحریک الکتریکی مستقیم فرا جمجمه ای (tDCS) در بهبود حافظه ی فعال بیماران دچار سکته ی مغزی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 41-53]
ش
-
شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
ع
-
عصبشناسی زبان
اختلال گفتمان در سالمندان مبتلا به آلزایمر : رویکرد عصب شناسی زبان [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 21-39]
-
عملکرد حرکتی
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
-
عملکرد شناختی
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
ف
-
فلج مغزی
ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]
ق
-
قشر بینایی
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
ک
-
کارکردهای اجرایی
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
کارکردهای اجرایی
تأثیر بازیهای رایانهای و بازیهای حرکتی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان مقطع ابتدایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 39-49]
-
کارکردهای اجرایی
ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی؛ ساخت و روایییابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی توانبخشی شناختی و بازی درمانی بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان دارای تومور مغزی [دوره 8، شماره 31، 1401]
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
-
کارکردهای نوروپسیکولوژیک
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
-
کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
-
کشتی
تاثیر مداخله ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و سطوح ایمنوگلوبین A درکشتی گیران نخبه طی دوره رقابت [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 25-34]
-
کنترل مهاری
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
-
کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی
تاثیر بازی های توجهی در تحکیم حافظه حرکتی و کنترل مهاری کودکان با اختلال کارکردهای اجرایی [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 51-67]
-
کودکان پیشدبستانی
ارتقای کارکردهای اجرایی در کودکان پیشدبستانی؛ ساخت و روایییابی یک برنامه مبتنی بر داربست مادری [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 51-63]
-
کووید-19
اثربخشی تحریک مستقیم فراجمجه ای مغز(tDCS) بر شدت نشانگان افسردگی در بهبودیافتگان کووید-19 [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 49-58]
-
کووید-19
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
-
کوویدطولانی
کارکردهای نوروپسیکولوژیک بیماران بهبودیافته از کووید-19 ، مقایسه با جمعیت سالم [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 37-49]
ل
-
لوب پیشانی
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
م
-
مالتیپل اسکلروزیس
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
ماندگاری
اثر تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای (tDCS) قشر بینایی بر اکتساب و ماندگاری عملکرد حرکتی و حافظه کاری کودکان دارای اختلال هماهنگی رشدی [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 59-72]
-
مهارتهای عصب روانشناختی
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
مهارتهای عصب روانشناختی
بهبود مهارت های عصب روان شناختی دانش آموزان دارای اختلال در بیان نوشتاری با استفاده از برنامه راهنمای جمله فلپس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 21-32]
-
مولتیپل اسکلروزیس
مقایسه اثربخشی کاهش استرس مبتنی بر ذهنآگاهی و تنآرامی بر کارکردهای اجرایی در افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 83-92]
ن
-
نارساخوانی شناختی
اثربخشی درمان شناختی بر تعارض سبک برتر یادگیری دیداری و سبک پردازش اطلاعات مغزی در دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی شناختی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 89-96]
-
ناقرینگی
اثر القاء عاطفه مثبت و منفی بر ناقرینگی پیشانی و خلفی امواج آلفا مغز در افراد با سیستم های مغزی رفتاری بالا و پایین [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 90-20]
-
ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
-
نرمافزار کاپیتان لاگ
اثربخشی توانبخشی شناختی با استفاده از نرم افزارکاپیتان لاگ بر کارکردهای اجرایی در بیماران مبتلا به مالتیپل اسکلروزیس [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 73-82]
-
نورزگرایی
بررسی ناقرینگی الکتروآنسفالوگرافی لوب پیشانی بر اساس ابعاد برونگرایی و نورزگرایی [دوره 8، شماره 31، 1401، صفحه 35-45]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی نوروفیدبک و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سازگاری اجتماعی، سازگاری هیجانی و سازگاری تحصیلی دانش آموزان [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 33-48]
ه
-
هیجانات چهره
مقایسه مولفه N170 در شناسایی هیجان چهره در بزرگسالان مبتلا به اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) و بزرگسالان بدون اختلال بیشفعالی/ نقص توجه (ADHD) با استفاده از روش ثبت پتانسیلهای وابسته به رخداد (ERP) [دوره 8، شماره 29، 1401، صفحه 9-20]
-
هماهنگی حرکتی
ثأثیر تمرین عصبی- روانی دلاکاتو بر تبحرحرکتی دانشآموزان فلج مغزی اسپاستیک [دوره 8، شماره 30، 1401، صفحه 29-36]
-
هورمون های جنسی
چرخه های جنسی زنان و کارکردهای اجرایی و بازشناسی هیجانی [دوره 8، شماره 28، 1401، صفحه 73-87]