آ
-
آزمون n-back
تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]
-
آزمون دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST)
مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]
-
آموزش امواج مغزی آلفا/تتا و تتاSMR/
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
آموزش حافظه کاری هیجانی
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]
-
آموزش خود تعلیمی کلامی
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
ا
-
اختلال افسردگی
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]
-
اختلال بیش فعالی
اثربخشی الگوی توانبخشی عصب روانشناختی یکپارچهسازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
-
اختلال نقصتوجه بیش فعالی
اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پسخوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]
-
اختلال نقصتوجه/ بیشفعالی
اثر توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کمتوجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]
-
اختلال وسواس فکری-عملی
تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]
-
اسکیزوفرنی
مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]
-
اعتیاد
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
القای تجارب هیجانی
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
-
انتقال اطلاعات
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]
-
انتقال اطلاعات
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
ب
-
بازی
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
-
بازداری
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]
-
بازداری
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
-
بیش فعالی ـ نقص توجه
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
پ
-
پرتاب دارت
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
پرخاشگری
اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پسخوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]
ت
-
تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]
-
تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری
مقایسه اثربخشی تحریک مکرر مغناطیسی فراقشری با تحریک مغز از روی جمجمه با جریان مستقیم الکتریکی در کاهش علائم افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 75-85]
-
تصویرسازی ذهنی
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
تغییر آمایه
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
-
تکانش گری
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
تلقینات هیپنوتیزمی
مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]
-
تمرینات بازتوانی شناختی
مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]
-
تواناییهای شناختی
تفاوتهای فردی در تواناییهای شناختی و سبکهای عاطفی با توجه به گرایشهای شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]
-
توانبخشی شناختی
اثر توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کمتوجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]
چ
-
چپدستی
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
ح
-
حافظه فعال
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
-
حافظه فعال
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
-
حافظه کاری
اثر توانبخشی شناختی حافظه کاری بر بهبود نشانگان رفتاری (کمتوجهی و تکانشگری) کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 52-45]
-
حافظه کاری
تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]
خ
-
خلاقیت
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
د
-
دانشآموزان دبستانی
مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]
-
درجاماندگی
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
-
دست برتری
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
-
دستبرتری
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
دستگاه ترسیم در آینه
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]
-
دوسو توان
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
ر
-
راستدستی
مقایسه مؤلفههای خلاقیت بین دانشآموزان راستدست، چپدست و دوسو توان [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 88-102]
س
-
سبکهای تصمیمگیری
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
سبکهای عاطفی
تفاوتهای فردی در تواناییهای شناختی و سبکهای عاطفی با توجه به گرایشهای شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]
-
سرعت یادگیری
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]
-
سرعت یادگیری
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
-
سیستم بازداری رفتاری (BIS)
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
سیستم فعالسازی رفتاری (BAS)
رابطه سیستمهای مغزی بازداری و فعالسازی رفتاری (BIS/BAS) با سبکهای تصمیمگیری: نقش تعدیلکننده دستبرتری [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 17-31]
-
سیستمهای مغزی رفتاری
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
سطح تحصیلات
تأثیر سطح تحصیلات بر عملکرد حافظه کاری [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 68-79]
ش
-
شخصیت شامگاهی
تفاوتهای فردی در تواناییهای شناختی و سبکهای عاطفی با توجه به گرایشهای شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]
-
شخصیت صبحگاهی
تفاوتهای فردی در تواناییهای شناختی و سبکهای عاطفی با توجه به گرایشهای شخصیتی صبحگاهی و شامگاهی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 32-50]
ط
-
طیف افسردگی
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
ع
-
عصب روانشناسی
مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]
-
عملکرد توجه
بررسی تأثیر القای تجارب هیجانی بر کارکردهای اجرایی توجه و حافظه فعال با نگاه به طیف افسردگی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 7-25]
ف
-
فراگیری موسیقی
مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]
-
کارکردهای اجرایی مغز
اثربخشی الگوی توانبخشی عصب روانشناختی یکپارچهسازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
-
کارکردهای شناختی
مقایسه ویژگیهای عصب روانشناختی کودکان فراگیر موسیقی و عادی دوره دبستان [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 66-74]
-
کارکردهای شناختی
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
-
کمبود توجه
اثربخشی الگوی توانبخشی عصب روانشناختی یکپارچهسازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]
ل
-
لوب فرونتال
مطالعه کارکردهای اجرایی در بیماران اسکیزوفرنیک دارای علائم منفی و مثبت و افراد سالم با استفاده از آزمون نوروسایکولوژیک دستهبندی کارت ویسکانسین (WCST) [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 7-16]
ن
-
نظم جویی شناختی هیجان
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
نقش واسطهای
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
-
نقص توجه – بیشفعالی
اثربخشی آموزش خود تعلیمی کلامی بر بهبود کارکردهای شناختی کودکان مبتلا به نقص توجه ـ بیشفعالی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 21-37]
-
نیمکرههای مغز
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین دو جنس [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 68-76]
-
نیمکرههای مغز
بررسی نقش بازی بر سرعت یادگیری و میزان انتقال اطلاعات در بین دو نیمکره مغز [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 57-67]
-
نوروبیوفیدبک
تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]
-
نوروفیدبک
تأثیر آموزش نوروفیدبک بر بهبود حافظه فعال کودکان مبتلا به اختلال بیشفعالی نقصتوجه [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 41-51]
-
نوروفیدبک
مقایسه تأثیر تمرینات نوروفیدبک و تصویرسازی ذهنی بر اکتساب و یادداری مهارت پرتاب دارت [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 86-103]
-
نوروفیدبک
تأثیر نوروفیدبک و درمان ترکیبی نوروبیوفیدبک بر کاهش علائم وسواس فکری ـ عملی: مطالعه تطبیقی [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 77-87]
-
نوروفیدبک
اثربخشی آموزش نوروفیدبک (پسخوراند عصبی) در کاهش پرخاشگری کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه بیشفعالی (ADHD) [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 38-56]
و
-
وسواس فکری ـ عملی
اثربخشی آموزش حافظه کاری هیجانی در بازداری رفتاری مبتلایان به اختلال وسواس فکری ـ عملی [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 7-20]
-
وضعیت پرتاب توپ بسکتبال
مقایسه تأثیر تمرینات بازتوانی شناختی و تلقینات هیپنوتیزمی بر بهبود وضعیت پرتاب توپ بسکتبال [دوره 1، شماره 3، 1394، صفحه 80-96]
-
ولع مصرف
نقش واسطهای نظمجویی شناختی هیجان در رابطه بین سیستمهای مغزی رفتاری و تکانشگری با ولع مصرف در اعتیاد به مواد محرک [دوره 1، شماره 2، 1394، صفحه 51-67]
ی
-
یکپارچهسازی حسی
اثربخشی الگوی توانبخشی عصب روانشناختی یکپارچهسازی حسی بر بهبود کارکردهای اجرایی مغز کودکان دارای اختلال کمبود توجه بیشفعالی [دوره 1، شماره 1، 1394، صفحه 26-40]