ا
-
احمدی، اسماعیل
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
اسبقی، الهام
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
اسبقی، مونا
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
استکی، مهناز
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
-
اشرف پور نوایی، سعید
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
-
اصغری، الهام
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
-
البوغبیش، سعید
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
ایوانی، نازیلا
اثر دست برتری و تفاوتهای جنسیتی در عادتهای شمارش اعداد با انگشتان دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]
-
اورکی، آمنه
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
اورکی، محمد
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
اورکی، محمد
مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
ب
-
باباپورخیرالدین، جلیل
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
-
بداقی، الهه
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
بداقی، الهه
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
-
بهادری خسروشاهی، جعفر
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]
پ
-
پارسایی، سجاد
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
پورمجیدی، علی
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]
ت
-
تهرانی، نپتون
مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
ج
-
جابری مقدم، علی اکبر
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
-
جلیلوند، محمد
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
-
جوانمرد، غلامحسین
مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
جولائیها، سکینه
اثر دست برتری و تفاوتهای جنسیتی در عادتهای شمارش اعداد با انگشتان دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]
ح
-
حاتمی شاه میر، الهام
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
-
حبیبی کلیبر، رامین
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]
-
حسنی، جعفر
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
حسنی، جعفر
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
-
حسن زاده پشنگ، سمیرا
مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمونهای نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]
د
-
دانشفر، افخم
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
درتاج، افسانه
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
دوستان، محمدرضا
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
دوستان، محمدرضا
تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپدست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
ر
-
رحمانیان، مهدیه
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]
-
رحمانیان، مهدیه
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
رستمی فر، رها
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
-
رضایی منش، سمیه
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
رنجبران، رضا
اثر دست برتری و تفاوتهای جنسیتی در عادتهای شمارش اعداد با انگشتان دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]
ز
-
زارع، حسین
سبکهای تصمیمگیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]
-
زمانی، مریم
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]
س
-
سروریان، زهرا
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]
-
سلامی، فاطمه
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
ش
-
شاهسوند بغدادی، طیبه
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
شتاب بوشهری، ناهید
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
شتاب بوشهری، ناهید
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
شتاب بوشهری، ناهید
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
شتاب بوشهری، ناهید
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
شجاعی، فهیمه
بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه ـ بیشفعالی و دانشآموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]
-
شجاعی، معصومه
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
شیرزاد، الهام
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
-
شفیع نیا، پروانه
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
شهبازی، مهدی
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
ص
-
صابری، افشین
مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمونهای نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]
ط
-
طاهر، محبوبه
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
-
طهماسبی بروجنی، شهزاد
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
ع
-
عابدان زاده، رسول
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
-
عابدان زاده، رسول
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
عابدان زاده، رسول
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
عابدان زاده، رسول
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
عامری، حیات
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
-
عبیری، فروغ
مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
عشایری، حسن
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
-
عشایری، حسن
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
-
علی پور، احمد
مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمونهای نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]
-
علی پور، فرشید
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
علیپور، احمد
اثر دست برتری و تفاوتهای جنسیتی در عادتهای شمارش اعداد با انگشتان دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]
غ
-
غلامپور، حدیث
تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپدست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
ف
-
فرزاد، ولی اله
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
ک
-
کوچک انتظار، رویا
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
گ
-
گلزاری، میترا
بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]
-
گلفام، ارسلان
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
ل
-
لطیف زنجانی، مونا
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
م
-
مالمیر، طیبه
بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]
-
محمدی، سید یونس
بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]
-
محمدی، سید یونس
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]
-
محمدی قرهقوزلو، رقیه
سبکهای تصمیمگیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]
-
محمود علیلو، مجید
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
-
مرادی، علیرضا
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
مرادی، علیرضا
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
-
میرمهدی، سید رضا
بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه ـ بیشفعالی و دانشآموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]
-
مهدی زاده، آتوسا
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
موسی نژاد جدی، الناز
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
ن
-
نرماشیری، عبدالواحد
سوگیری ادراکی ـ شناختی مرتبط با باور فرا طبیعی: بررسی مقایسهای در گروههای برتری جانبی مغزی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 79-92]
-
نظری، محمدعلی
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
-
نظری، محمدعلی
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
ه
-
هیلاوی نیسی، منصور
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
ی
-
یارمند، هانیه
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]