آ
-
آمادهسازی
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
آموزش تلفیقی
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
ا
-
اختلال یادگیری خاص
بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه ـ بیشفعالی و دانشآموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]
-
اختلال اعتیاد
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
-
اختلال بیش-فعالی همراه با نقص توجه
بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه ـ بیشفعالی و دانشآموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]
-
اختلال پرخوری
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
-
اختلال دوقطبی نوع یک
مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمونهای نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]
-
اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
اختلال نشانههای جسمانی
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]
-
ارتباط کارکردی
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
-
استرس
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
اسکیزوفرنی
مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمونهای نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]
-
اضطراب
بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]
-
اضطراب
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
اضطراب امتحان
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]
-
افسردگی
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
افسردگی
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
الکتروآنسفالوگرافی
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
-
الکسی تایمیا
سبکهای تصمیمگیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]
-
الگوی دیداری
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
-
الگوی شنیداری
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
-
امواج مغزی
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
-
انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]
ب
-
بازتوانی شناختی
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
بازخورد هنجاری
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
-
بازخورد هنجاری مثبت
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
بازخورد هنجاری واقعی
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
باورهای فرا طبیعی ـ نیمکرههای مغزی ـ سوگیری ادراکی ـ شناختی
سوگیری ادراکی ـ شناختی مرتبط با باور فرا طبیعی: بررسی مقایسهای در گروههای برتری جانبی مغزی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 79-92]
پ
-
پرتاب از بالای شانه
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
-
پرخوری روانی
مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
پردازش همزمان
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
ت
-
تقلید حرکات قصدمند
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
-
تقلید کلامی
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
-
تکانشگری
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
تکلیف دوگانه
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
-
تکلیف دوگانه
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
تمرین ذهنی
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
توانبخشی شناختی رایانهیار
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
-
توجه
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
توجه انتخابی
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]
-
توجه انتخابی
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
چ
-
چالش شناختی
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
ح
-
حافظه یادآوری
مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
حافظه آشکار
مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
حافظه بازشناسی
مقایسه حافظه آشکار (حافظه یادآوری و بازشناسی) در زنان مبتلا به پراشتهایی عصبی و عادی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 75-90]
-
حافظه کاری
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]
خ
-
خود کارآمدی
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
د
-
دانشآموز
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
-
دانشجویان
سبکهای تصمیمگیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]
-
دریبل بسکتبال
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
درخودماندگی (اوتیسم)
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
-
دردهای شکمی روانتنی مزمن
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
درمان نوروفیدبک
بررسی اثر نوروفیدبک بر میزان اضطراب و جرئت ورزی در افراد مبتلا به اختلال وحشتزدگی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 71-82]
-
دست برتری
اثر دست برتری و تفاوتهای جنسیتی در عادتهای شمارش اعداد با انگشتان دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]
-
دست برتری
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
دست برتری
تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپدست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
-
دوره بیپاسخی روانشناختی
تأثیر تمرین بر تناوب تکلیف دوگانه دیداری - شنیداری و شنیداری - دیداری در دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 57-70]
ز
-
زمان واکنش
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
زمان واکنش
بررسی تسهیل و تداخل معنایی اثر استروپ بر دوره بیپاسخی روانشناختی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 93-106]
-
زمان واکنش انتخابی
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
زمان واکنش ساده
تأثیر آمادهسازی زمانی و دست برتری بر کنشوری عصب ـ روانشناختی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 107-122]
-
زنان
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
س
-
سبکهای تصمیمگیری
سبکهای تصمیمگیری و الکسی تایمیا: مطالعه ارتباط این دو سازه در یک گروه غیربالینی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 63-78]
-
سرعت یادگیری
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]
-
سرعت تصویرسازی
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
سیستم نورونهای آینهای
بررسی تأثیر تحریک سیستم نورونهای آینهای بر رشد مهارت درک دستوری کودکان اوتیستیک 5 تا 8 ساله دختر فارسیزبان [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 9-24]
-
سیستمهای مغزی رفتاری
فعالیت سیستمهای مغزی رفتاری در بیماران مبتلا به اختلال پرخوری، اعتیاد و افراد بهنجار [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 9-26]
-
سوءمصرف مواد
مقایسه سرعت یادگیری و انتقال اطلاعات در نیمکرههای مغز بین افراد وابسته به مواد مخدر و افراد عادی در شهر تهران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 107-116]
ش
-
شایستگی ادراک شده
تأثیر بازخورد هنجاری بر اجرا و یادگیری تکلیف پرتابی: نقش شایستگی ادراکشده [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 83-96]
-
شنود هیجانی
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
ع
-
عادت های شمارش اعداد با انگشتان
اثر دست برتری و تفاوتهای جنسیتی در عادتهای شمارش اعداد با انگشتان دانشآموزان ابتدایی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 25-38]
-
عملکرد خواندن
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
-
عملکردهای شناختی
نقش توجه انتخابی، اضطراب امتحان و عملکرد شناختی در حافظه کاری دانشآموزان [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 27-44]
ک
-
کارکرد اجرایی
مقایسه کارکرد اجرایی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی، دوقطبی نوع یک و افراد غیربیمار در آزمونهای نوروسایکولوژیک برج لندن و استروپ [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 9-30]
-
کارکردهای اجرایی
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
-
کارکردهای اجرایی
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر بازخورد هنجاری بر زمان واکنش و خود کارآمدی دانشآموزان دختر کمتوان ذهنی [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 97-110]
-
کنشهای اجرایی
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
م
-
مادر محور
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
-
مهارتهای عصب روانشناختی
بررسی و مقایسه نیمرخ مهارتهای عصب روانشناختی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص، دانشآموزان با نقص توجه ـ بیشفعالی و دانشآموزان عادی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 91-106]
-
موج دلتا
تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپدست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
-
موج گاما
تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپدست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
-
موسیقیدرمانی
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]
-
مولتیپل اسکلروزیس
بررسی مقایسهای کارکردهای اجرایی در زنان مبتلا به اماس دارای اختلال افسردگی، فاقد اختلال افسردگی و زنان بهنجار [دوره 2، شماره 5، 1395، صفحه 39-56]
ن
-
نارساخوانی
تأثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کنشهای اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 27-46]
-
نشانگان اختلال کمبود توجه/بیشفعالی
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]
-
نوروبایوفیدبک. میگرن
مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی موسیقیدرمانی و نوروفیدبک بر کاهش درد افراد مبتلا به اختلال نشانه جسمانی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 45-56]
-
نوروفیدبک
بررسی اثربخشی درمان نوروفیدبک بر افسردگی، اضطراب، استرس و دردهای شکمی بیماران مبتلا به دردهای شکمی روانتنی مزمن [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 45-60]
-
نوروفیدبک
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی آموزش نوروفیدبک و نوروفیدبک به همراه بازتوانی شناختی در بهبود کودکان دارای اختلال کمبود توجه ـ بیشفعالی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 77-90]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی بایوفیدبک و درمان ترکیبی نوروبایوفیدبک بر کاهش سردرد افراد مبتلا به میگرن [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 107-118]
-
نورونهای آینهای
نقش نورونهای آینهای در سرعتهای مختلف تصویرسازی ذهنی دریبل بسکتبال [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-74]
-
نورونهای آینهای
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
و
-
واژگان کلیدی: نارساخوانی
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
-
واژههای کلیدی: الکتروآنسفالوگرافی کمّی
تأثیر چالش شناختی بر الگوی الکتروآنسفالوگرافی کمی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 91-106]
ه
-
هماهنگی دودستی
تأثیر دست برتری و دشواری تکلیف هماهنگی دودستی بر امواج مغزی نواحی قشری افراد راست و چپدست [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 47-62]
-
همنوسانی
بررسی اثربخشی اصلاح همنوسانی از طریق نوروفیدبک بر آگاهی واجشناختی و حافظه فعال واجشناختی در کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 2، شماره 6، 1395، صفحه 61-76]
ی
-
یادگیری مشاهده-ای
تأثیر شنود هیجانی از الگو بر فعالیت نورونهای آینهای ورزشکاران مبتدی [دوره 2، شماره 7، 1395، صفحه 9-26]
-
یکپارچگی حسی
آموزش تلفیقی مادر ـ محور و تأثیر آن بر نشانگان کمبود توجه و بیشفعالی کودکان [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 31-44]