آ
-
آموزش مهارتهای توجه
اثربخشی آموزش مهارتهای توجه بر مهارتهای عصب-روانشناختی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]
-
آموزش نوروفیدبک
درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تکآزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]
ا
-
احساس تنهایی
بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه مصرف بر اساس حساسیت سیستمهای مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]
-
اختلالات رفتاری
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]
-
اختلال یادگیری ویژه
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 67-84]
-
اختلال اضطراب فراگیر
تاثیر روش درمانی نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روان شناختی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 41-54]
-
اختلال بیش فعالی – نقص توجه
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]
-
اختلال شخصیت مرزی
بررسی بدکارکردیهای عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 139-158]
-
اختلال شخصیت مرزی
بررسی اثربخشی درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 37-58]
-
اختلال طیف اوتیسم
اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]
-
اختلال کمبود توجه و بیشفعالی
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]
-
اختلال نارسایی توجه/بیشفعالی
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/بیشفعالی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 9-22]
-
ادراک
اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 9-20]
-
ادراک
تاثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر کارکردهای اجرایی و تواناییهای شناختی دانشآموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]
-
اضطراب اجتماعی
درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تکآزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]
-
اعتیاد
مقایسه کنترلشده سیستمهای مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 31-44]
-
اعتیاد
مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعالسازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطافپذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]
-
افسردگی
اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر ارتقای کارکردهای اجرائی و کاهش افسردگی بیماران افسرده [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 21-40]
-
امواج الکتروعصبی مغز
بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 9-20]
-
انتقال
بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن. [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 9-30]
-
انعطافپذیری شناختی
مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعالسازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطافپذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]
ب
-
بازی
اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینهای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]
-
بازخورد هنجاری
بررسی ارتباط بین فعالیت نورونهای آینهای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]
-
بازداری
اثر بخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعالسازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]
-
بازداری
آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]
-
بازداری پاسخ
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/بیشفعالی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 9-22]
-
بازداری پاسخ
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]
-
بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]
-
بازیهای توجهی
تأثیر بازیهای توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانشآموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]
-
بدکارکردی عصب روانشناختی
بررسی بدکارکردیهای عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 139-158]
-
بهزیستی روانشناختی
تاثیر روش درمانی نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روان شناختی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 41-54]
پ
-
پات گلف
بررسی ارتباط بین فعالیت نورونهای آینهای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]
-
پرتاب آزاد بسکتبال
اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]
-
پرتاب از بالای شانه
تأثیر دستورالعملهای مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]
-
پروگزیمال
تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخشهای دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]
ت
-
تیپ شخصیتی A و B
اثر بخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعالسازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]
-
تحریک الکتریکی فراجمجمه ای مغز
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]
-
تحریک الکتریکی کورتکس مغز
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]
-
تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر بهبود توجه دیداری در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 85-96]
-
تحریک فراجمجمه ای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS )
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 67-84]
-
تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS)
تاثیر تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانههای افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 75-88]
-
تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS)
اثر بخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعالسازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]
-
تمرینات جسمانی پیشرونده
تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]
-
تواناییهای شناختی
تاثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر کارکردهای اجرایی و تواناییهای شناختی دانشآموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]
-
توانبخشی شناختی
تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]
-
توانبخشی شناختی
تاثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر کارکردهای اجرایی و تواناییهای شناختی دانشآموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]
-
توانبخشی شناختی رایانه-یار
اثربخشی توانبخشی شناختی رایانهیار بر بهبود کارکرد اجرایی بازداری پاسخ در کودکان مبتلا به اختلال نارساییتوجه/بیشفعالی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 9-22]
-
توانبخشی نوروسایکولوژی
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]
-
توجه
اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]
-
توجه
اثربخشی قابلیت محیط (فراهمسازها) روی مهارتهای فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]
-
توجه
تاثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر کارکردهای اجرایی و تواناییهای شناختی دانشآموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]
-
توجه بیرونی دور
تأثیر دستورالعملهای مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]
-
توجه بیرونی نزدیک
تأثیر دستورالعملهای مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]
-
توجه دیداری
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر بهبود توجه دیداری در دانشآموزان مقطع متوسطه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 85-96]
-
توجه درونی
تأثیر دستورالعملهای مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]
-
توجه مستمر
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]
ح
-
حافظه
اثربخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی (tDCS ) بر حافظه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 67-84]
-
حافظه
اثربخشی قابلیت محیط (فراهمسازها) روی مهارتهای فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]
-
حافظه سرگذشتی بیش کلی گرا
مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-60]
-
حافظه فضایی
بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]
-
حافظه فعال
اثربخشی بازی درمانی گروهی شناختی رفتاری و تحریک الکتریکی فراجمجمهای مغز بر کارکردهای اجرایی حافظه فعال و بازداری پاسخ کودکان دارای اختلال بیش فعالی- نقص توجه [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 73-90]
-
حافظه فعال
آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینهای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]
-
حافظه کاری
تاثیر تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانههای افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 75-88]
-
حافظه کوتاهمدت بینایی
بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]
-
حرکات ریتمیک ملودیک
اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینهای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]
-
حل مساله ناکارآمد
مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-60]
خ
-
خلاقیت درمانی
اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر ارتقای کارکردهای اجرائی و کاهش افسردگی بیماران افسرده [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 21-40]
-
خودتنظیمی
تأثیر بازیهای توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانشآموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]
د
-
دیابت
تاثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر کارکردهای اجرایی و تواناییهای شناختی دانشآموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]
-
دارودرمانی
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]
-
دانش آموزان
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]
-
دانشآموز مضطرب
تأثیر بازیهای توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانشآموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]
-
درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر
بررسی اثربخشی درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 37-58]
-
درمان فراشناخت
درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تکآزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]
-
درمان معمول
بررسی اثربخشی درمان عصب شناختی مبتنی بر کامپیوتر در افراد دارای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 37-58]
-
درمان نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]
-
دیستال
تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخشهای دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]
-
دستکاری دستبرتری
اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]
-
دشواری در تنظیم هیجان
بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه مصرف بر اساس حساسیت سیستمهای مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]
ر
-
ریتم حسی _ حرکتی
بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]
-
رشد اجتماعی
تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]
-
رمزگشایی چهره
بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 9-20]
-
روش دیویس
مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روانشناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]
-
روش عصبروانشناختی
مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روانشناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]
ز
-
زبان بیانی
اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]
-
زبان دریافتی
اثربخشی تمرینات دست برتری بر زبان بیانی و دریافتی کودکان دارای اختلال طیف اوتیسم [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 23-36]
س
-
سیاهه رفتاری کودکان
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]
-
سیستم مغزی-رفتاری
مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعالسازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطافپذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]
-
سیستم های مغزی رفتاری
بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه مصرف بر اساس حساسیت سیستمهای مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]
-
سیستمهای مغزی-رفتاری
مقایسه کنترلشده سیستمهای مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 31-44]
-
سطوح حرکت
تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخشهای دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]
ش
-
شناخت
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]
ع
-
عصبشناختی
مقایسه مهارتهای عصبشناختی و اجتماعی دانشآموزان با و بدون نارسایی حساب [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 107-122]
-
عضله دو سر بازویی
بررسی ارتباط بین فعالیت نورونهای آینهای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]
-
عملکرد
اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]
-
عملکرد خواندن
مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روانشناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]
-
عملکرد خواندن
آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]
ف
-
فاصله اهداف
تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخشهای دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]
-
فراهمسازها
اثربخشی قابلیت محیط (فراهمسازها) روی مهارتهای فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]
-
فرسودگی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارتهای توجه بر مهارتهای عصب-روانشناختی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]
-
فعالسازی
اثر بخشی تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(tDCS) بر بازداری رفتاری در تیپ شخصیتی A و فعالسازی رفتاری در تیپ شخصیتی B [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 175-186]
ق
-
قیود زمانی
تاثیر محدودسازی زمانی و سطح حرکتی بر دقت فضایی تکلیف سرعت-دقت فیتز هنگام حرکت با بخشهای دیستال و پروگزیمال دست [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 89-106]
ک
-
کارکرد اجرایی
تأثیر بازیهای توجهی بر خودتنظیمی و کارکرد اجرایی دانشآموزان مضطرب [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 111-128]
-
کارکردهای اجرایی
تاثیر توانبخشی شناختی رایانهیار بر کارکردهای اجرایی و تواناییهای شناختی دانشآموزان مبتلا به دیابت [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 55-74]
-
کارکردهای اجرائی
اثربخشی الگوی بالینی خلاقیت درمانی بر ارتقای کارکردهای اجرائی و کاهش افسردگی بیماران افسرده [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 21-40]
-
کارکردهای عصب روانشناختی
مقایسه فعالیت مکانیزم های مغزی فعالسازی-بازداری رفتاری (BAS/BIS) و کارکرد انعطافپذیری شناختی در زنان مبتلابه اختلال مصرف مواد و زنان سالم [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 101-124]
-
کمتوان ذهنی
تأثیر دستورالعملهای مختلف کانون توجه بر یادگیری مهارت پرتاب از بالای شانه در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 35-46]
-
کمتوان ذهنی
تاثیر تمرینات جسمانی پیشرونده و توانبخشی شناختی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و رشد اجتماعی کودکان کمتوان ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 91-110]
-
کودکان ADHD
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه بر بهبود مشکلات رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال کم توجهی/بیش فعالی ADHD [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 123-138]
-
کودکان دارای اختلال ذهنی
اثربخشی قابلیت محیط (فراهمسازها) روی مهارتهای فراشناختی کودکان دارای اختلالات ذهنی [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 59-72]
-
کودکان مبتلا به ADHD
مقایسه اثربخشی درمان نوروفیدبک و دارودرمانی در درمان اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان شهر اصفهان [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 125-140]
گ
-
گشتالت
اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 9-20]
م
-
متادون
مقایسه کنترلشده سیستمهای مغزی- رفتاری بین افراد واجد تشخیص اختلال مصرف مواد افیونی تثبیت شده با متادون، وابسته به متادون و وابسته ترکیبی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 31-44]
-
مهارتهای اجتماعی
مقایسه مهارتهای عصبشناختی و اجتماعی دانشآموزان با و بدون نارسایی حساب [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 107-122]
-
مهارتهای عصب- روانشناختی
اثربخشی آموزش مهارتهای توجه بر مهارتهای عصب-روانشناختی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]
-
موج بتا
بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش مهارتهای توجه بر مهارتهای عصب-روانشناختی و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 109-122]
-
ناتوانی یادگیری خواندن
تاثیر توانبخشی نوروسایکولوژیکی از طریق نرم افزار بر عملکرد توجه مستمر در دانش آموزان با ناتوانی یادگیری خواندن [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 141-152]
-
نارسایی حساب
مقایسه مهارتهای عصبشناختی و اجتماعی دانشآموزان با و بدون نارسایی حساب [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 107-122]
-
نارساخوانی
آموزش حافظه فعال بر بازداری و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری خاص (نارساخوان) [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 123-142]
-
نارساخوان
مقایسه اثربخشی مداخلات عصب روانشناختی و روش دیویس بر عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان پایه اول و دوم ابتدایی [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 153-174]
-
نظریه ذهن
بررسی بدکارکردیهای عصب روانشناختی و نقص نظریه ذهن در افراد با رگههای اختلال شخصیت مرزی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 139-158]
-
نظمجویی هیجان
درمان فراشناخت و آموزش نوروفیدبک بر علائم اضطراب، نظم جویی هیجان و فعالیت امواج مغزی دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی (تکآزمودنی) [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 77-100]
-
نقش و زمینه
اثر نقش و زمینه بر ادراک تبلیغات محصول: مطالعه مبتنی بر الکتروانسفالوگرافی کمی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 9-20]
-
نقص در کارکرد اجرایی
مدل یابی رابطه بین نقص در کارکرد اجرایی با حل مسئله ناکارآمد در افراد مبتلا به افسردگی اساسی: نقش واسطه ای حافظه سرگذشتی بیش کلی گرآ [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 45-60]
-
نیمکره های مغز
بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن. [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 9-30]
-
نوروفیدبک
اثربخشی تمرینات نوروفیدبک بر توجه و عملکرد در مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 97-108]
-
نوروفیدبک
بهبود حافظه بینایی و فضایی در نتیجه تمرینات نوروفیدبک با تأکید بر کاهش موج بتا و افزایش موج SMR [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 21-34]
-
نوروفیدبک
تاثیر روش درمانی نوروفیدبک بر درمان و ارتقای بهزیستی روان شناختی زنان دارای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 41-54]
-
نورونهای آینهای
بررسی ارتباط بین فعالیت نورونهای آینهای و فعالیت الکتریکی عضلات در بازخورد ویدیویی مقایسه اجتماعی ضربه پات گلف [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 61-76]
-
نورونهای آینهای
اثربخشی آموزش حرکات ریتمیک ملودیک و بازی بر عملکرد نورون های آینهای و حافظه کاری کودکان بیش فعال 4-7 ساله [دوره 4، شماره 14، 1397، صفحه 129-144]
و
-
واژگان کلیدی:افسردگی
تاثیر تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان مستقیم الکتریکی(TDCS) بر حافظه کاری و شدت نشانههای افسردگی [دوره 4، شماره 15، 1397، صفحه 75-88]
-
وسوسه مصرف مواد
بررسی دشواری در تنظیم هیجان و وسوسه مصرف بر اساس حساسیت سیستمهای مغزی- رفتاری و سطوح احساس تنهایی [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 47-66]
ه
-
هیجانات چهره
بررسی ارتباط بین هیجانات چهره و امواج الکتروعصبی مغز [دوره 4، شماره 13، 1397، صفحه 9-20]
-
هماهنگی دودستی نامتقارن
بررسی همزمان رفتاری و عصب شناختی یادگیری و انتقال تکلیف ترسیم دودستی نامتقارن. [دوره 4، شماره 12، 1397، صفحه 9-30]